طاهری در گفتگو با «بسیج»:

معاونت اقتصادی استانداری یک مسئولیت رسمی است

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: تا جایی که ما اطلاع داریم مسئولیت محمدرضا نجفی به عنوان معاونت اقتصادی و بین المللی استانداری مرکزی یک مسئولیت رسمی است که در چارت وزارت کشور به استان‎ها ابلاغ شده است و گفته برخی افراد که معتقدند این پست یک مسئولیت رسمی نیست حرف درستی نیست.
کد خبر: ۸۶۴۶۴۸۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
سید علی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص محمد رضا نجفی یکی از اعضای لیست سی نفره اطلاح طلبان که  4 ماه قبل از انتخابات متصدی معاونت استانداری مرکزی بوده تصریح کرد: تا جایی که ما اطلاع داریم مسئولیت محمدرضا نجفی به عنوان معاونت اقتصادی و بین المللی استانداری مرکزی یک مسئولیت رسمی است که در چارت وزارت کشور به استان‎ها ابلاغ شده است و گفته برخی افراد که معتقدند این پست یک مسئولیت رسمی نیست حرف درستی نیست.

طاهری عنوان کرد: ما تصور می‎کنیم این استعفا باید توسط محمدرضا نجفی  صورت می‎گرفته اما برخی آقایان در وزارت کشور این مسئله را انکار می‎کنند.

وی در ادامه این مطلب بیان کرد: البته تشخیص اینکه استعفای ایشان لازم بوده یا خیر، قانونا بر عهده شورای نگهبان است و شورای نگهبان الان در مهلت قانونی درحال بررسی است و اعلام خواهد کرد.

نماینده مردم گرگان در مجلس در خاتمه تاکید کرد: باید صبر کنیم تا شورای نگهبان بررسی قانونی خود را انجام دهد و مشخص خواهد شد که اقدام این فرد قانونی بوده یا خیر و درصورتی که تخلف محرز شود رأی او مخدوش و نفر سی و یکم باید جایگزین شود و اعلام این تصمیم  نیز به عهده شورای نگهبان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار