جعفر دهقان در گفتگو با «بسیج»:
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مسئولان باید جلوی نابازیگرها را بگیرند و با فساد مالی در سینما مبارزه کنند بی توجهی به این مسئله به سینمای ایران ضربه می زند.
کد خبر: ۸۶۴۶۴۳۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: وقتی بعضی از تهیه کننده ها از بازیگران پول می گیرند تا آنها را وارد عرصه سینما کنند نتیجه اش ضربه زدن به سینمای ما می شود.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر از عده ای نا بازیگر پول گرفته و به آنها نقش می دهند و این افراد که توانایی ندارند وارد این عرصه شده و خودشان هم آسیب می بینند باید پرسید کسی که بازیگر نیست را تا چه زمان میتوان نگه داشت؟

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: افراد علاقه مند به بازیگری به جای این کارها که پول دهند و نقش بخرند باید به دنبال آموزش های صحیح باشند و وقت بگذارند و پول هایشان را صرف آموزش کنند تا ماندگار باشد و برای بازی در فیلم ها به سراغشان بیایند.

دهقان اظهار داشت: یک بازیگر حرفه ای برای گرفتن دستمزد خود باید مدت ها وقت وهزینه صرف کند تا به حق قانونی خود برسد در حالی که در مقابل همین بازیگر فردی را می گذارند که تا به حال بازی نکرده و صرفا با پرداختن پول نقشی را بر عهده گرفته و این بازیگر حرفه ای است که باید تمام انرژی اش برای بازی با او هدر دهد بازیگران هم فقط می توانند اعتراض کنند واقعا خانه سینما و دیگر مسئولان باید جلوی این نابازیگرها را بگیرند و با فساد مالی در سینما مبارزه کنند.

ارسال نظرات