شهردار شهرکرد گفت: به منظور استقبال از بهار و پذیرایی از میهمانان نوروزی از سوی این شهرداری بیش از 60 برنامه و فعالیت مختلف تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۸۶۴۶۴۱۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نورالله غلامیان دهکردی در نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری اظهار داشت: عمده برنامه‌ها و اقدامات شهرداری شهرکرد در این ایام در قالب بخش‌های خدمات شهری، فضای سبز، عمرانی، زیباسازی و فرهنگی به مسافران و گردشگران نوروزی عرضه می‌شود.

وی افزود: در راستای سنت زیبای خانه تکانی توسط شهروندان، این شهرداری نیز در صدد آن است که سیمای شهر را متحول سازد.

غلامیان دهکردی با تأکید بر تنظیف، زیبایی و آماده سازی شهری در آستانه سال نو ادامه داد: اصلاح و نوسازی مبلمان و تأسیسات شهری، شستشوی معابر و المان‌ها، رنگ آمیزی جداول، گل کاری و درختکاری در میادین، بوستان‌ها و پارک‌های شهر، برپایی سفره‌ نمادین هفت سین در ورودی‌های شهر، از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی محسوب میشود.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: بازسازی و نصب المان های های نوروزی در سطح شهر، طراحی و نصب چند معکعب نورپردازی، اجرای هفت سین سیار دوچرخه در سطح شهر، رنگ آمیزی و اجرای نقاشی های دیواری، راه‌اندازی اکیپ‌های راهنمای گردشگران و مسافران، تجهیز و آماده‌سازی پارک‌ها برای اسکان موقت میهمانان نوروزی، تهیه و توزیع نقشه‌ راهنمای شهر از دیگر برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری به شمار میرود.

وی تصریح کرد: ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر، ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر، پاک سازی پوسترهای زائد تبلیغاتی، ساماندهی تابلوها و علائم راهنما، سرویس‌دهی مناسب ناوگان حمل و نقل درون شهری، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی، راه اندازی بازارچه های موقت نوروزی، از دیگر برنامه‌های شهرداری شهرکرد در ایام نوروز سال 95 است.

غلامیان دهکردی تأکید کرد: در اجرای برنامه‌های استقبال از بهار باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که نشاط و شادابی در بین شهروندان ایجاد شود.

وی خاطرنشلن ساخت: شهرداری شهرکرد همانند سایر شهرداری‌ها علاقمند به جذب گردشگر است و تلاش خواهد کرد در ایام نوروز، شهر را برای گردشگران و همشهریان آماده کند.

روابط عمومی شهرداری شهرکرد

ارسال نظرات