فرماندار انزلی خبر داد:

تدفین سه شهید گمنام در انزلی

فرماندار انزلی از تدفین پیکر سه شهید گمنام در این شهرستان خبر داد و گفت: با احتساب این سه شهید گمنام تعداد شهدای گمنام این شهرستان به 6 شهید می رسد.
کد خبر: ۸۶۴۶۴۰۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

عبدالصمد صفرنژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه شهرستان بندرانزلی میزبان شهدای گمنام خواهد بود، اظهار کرد: بار دیگر افتخار میزبانی از شهدای گمنام نصیب مردم ولایتمدار بندرانزلی شده است که باید با همکاری دستگاه های مرتبط میزبانی با شکوهی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه پیکر سه شهید گمنام 23 اسفند در بندرانزلی تشیع می شود، افزود:پیکر مطهر دو تن از شهیدان در دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی در طالب آباد و پیکر مطهر یک شهید در ستاد فرماندهی نیروی دریایی شمال کشور منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) در بندر انزلی تدفین می شود.

فرماندار بندرانزلی تصریح کرد: پیکر مطهر شهدای گمنام از مقر سپاه قدیم واقع در خیابان پاسداران تا میدان مرکزی شهر بر روی دستان مردم قهرمان بندرانزلی تشیع خواهد شد.

صفرنژاد از برگزاری مراسم شب وداع با شهیدان در بندرانزلی در تاریخ 22 اسفند بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین مراسم روز سوم شهدای گمنام در مسجد پیامبر اعظم(ص) نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی راس ساعت 10 صبح برگزار می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه بندر انزلی در دوران دفاع مقدس 408 شهید سرافراز را تقدیم نظام کرده است، خاطرنشان کرد: سه شهید گمنام در این شهرستان تدفین شده اند و با احتساب سه شهید گمنام که به زودی در این شهرستان تدفین می شوند تعداد شهدای گمنام این شهرستان به 6 شهید گمنام می رسد.

ارسال نظرات