مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان بانه خبر داد؛

برپایی بیمارستان صحرایی غربال محور در بخش آرمرده بانه

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان بانه از برپایی بیمارستان صحرایی غربال محور در بخش آرمرده از 16 اسفندماه به مدت دو روز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۶۳۳۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید سروش موسوی پناه با اعلام ین موضوع اظهار داشت: بیمارستان صحرائی غربال محور شهید قاضی سنندج در منطقه آرمرده بانه از تاریخ 16 لغایت 17 اسفندماه سال جاری قرار است به مدت 2 روز دایر شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه بانه به تفاوت نسل جدید بیمارستان صحرائی با دیگر بیمارستان ها اشاره کرد و ابراز داشت: تفاوت بیمارستان غربال محور با سایر بیمارستان ها در این است که برخلاف بیمارستان های صحرائی دیگرکه همه امکانات درمانی و تشخیصی در آن دایر می شد و حجم بسیار زیاد مراجعاتی که بعضا غیر ضروری هستند وجود دارد،در بیمارستان غربال محور بیماران شناسائی شده و بعد تحت درمان قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: این گونه ارائه خدمات باعث می شود که مریض واقعی بتواند بدون دغدغه شلوغی و ازدحام، سیر سلامت را طی نموده و از خدمات رایگان بهره ببرد.فلسفه بیمارستان صحرائی همین است که نیازمند واقعی شناسایی شده و به او رسیدگی شود.

موسوی پناه افزود: اگر بیماری فرد به گونه ایی باشد که نتوان وی را در بیمارستان صحرایی درمان کرد، این بیمار به بیمارستان های تخصصی در شهرهای مختلف اعزام می شود و به ادامه درمان او تا نهایت سلامت اقدام می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار