خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی:

انتخابات پایبندی به نظام را در عرصه جهانی نشان داد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین اظهار کرد: انتخابات نشان دهنده پیروزی انقلاب و حکومت اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۴۶۳۱۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین صبح امروز در کلاس اخلاق کارکنان سپاه استان در حسینیه ثارالله ضمن تسلیت ایام فاطمیه و همینطور رحلت آیت اله طبسی تولیت حرم امام رضا گفت: مردم در دنیا دو دسته هستند که دسته اول گروهی که خود را می فروشند و اسیر می شوند و دسته دوم گروهی که در این دنیا خود را آزاد می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: وقتی فردی وارد دنیا می‌شود با اختیار می تواند سرنوشت خود را رقم بزند یا سمت خدا رقم می خورد یا خلاف آن سوق داده می شود انسان ها وقتی تعلقات دنیا را مدیریت کنند و تعلقات در اختیار انسان باشد انسان آزاد می شود ولی اگر نتوانست مدیریت کند انسان اسیر می شود و یکی از بزرگترین نعمت‌های خداوند برای انسان این است که گرفتار دنیا نباشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)قزوین در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به انتحابات 7 اسفند اظهار کرد: از منظر جزئی به انتخابات مبحث جناحی را را می‌توان  بررسی کرد که عده‌ای از جناح بندی سیاسی نگاه می کنند و می‌گویند ما باید به عرصه جهانی ورود پیدا کنیم و منظور این افراد از عرصه جهانی همان آمریکا و غرب است.

انتخابات پایبندی به نظام را در عرصه جهانی  نشان داد

حجت الاسلام معبودی از دیدگاه کلان به انتخابات عنوان کرد: این انتخابات  نشان دهنده پیروزی  انقلاب  و حکومت اسلامی است، حکومت‌های بزرگ با تمام تبلیغات میزان مشارکت  مردم را به کمتر از 50 در صد می رسانند اما  در ایران  میزان حضور مردم به 62 درصد می‌رسد که نشان دهنده پایبندی مردم به نظام  مردمسالار دینی است.

این مقام مسئول با اشاره به پیام‌های اساسی انتخابات خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات وزن نظام و انقلاب را در دنیا بالا برد و  از طرفی مقبولیت  نظام را در عرصه منطقه ای  و جهانی افزایش داد، در حقیقت این انتخابات رای مردم به قانون اسلامی بود و نشان داد که نظام جمهوری اسلامی ایران بهترین مدل حکومتی دمکراسی در دنیا است.

  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین در خاتمه متذکر شد: مهمترین پیام های  انتخابات این بود که مردم به ندای رهبری لبیک گفتند و از نکات مهم دیگر این انتخابات  توبه جریان اصلاحات بود که حامی فتنه گران بودند و متوجه شدند در صورتی که در درون نظام باشند مشروعیت و جایگاه دارند.

1002/پ30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار