عیادت کارکنان نمایندگی سپاه ولایت تبریز از دو جانباز دفاع مقدس

خبرگزاری بسیج: یکی از جانبازان دفاع مقدس در این دیدار گفت: زمانی که در سن 16 سالگی در جبهه حضور پیدا کردم با علاقه بود و اکنون به عشق شهدا زنده ایم و اگر برکتی است به واسطه حضور شهداست و نباید از راه آنها جداشویم تا شرمنده شهدا نشویم.
کد خبر: ۸۶۴۶۳۰۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

مجید فلاحتی افزود: امام به مملکت ما هویت داده است بنابراین باید در خط ولایت باشیم.

این یادگار دفاع مقدس خاطر نشان کرد: شهدا با دستان خالی در مقابل دشمن ایستاند در حالی که ما اکنون با امکانات بسیار به خصوص در زمینه های نظامی باید شجاعت نشان دهیم و در مقابل خواسته های دشمن سر خم نکنیم.

فلاحتی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب برای جوانان که تحصیل تهذیب و ورزش را سفارش کرده اند، افزود: جوان ها در مقابل هجمه فرهنگی دشمن با رفتن به پایگاه های مقاومت و مساجد و راهیان نور و محیط های سالم می توانند به موفقیت برسند.

صمد شمس دیگر جانباز دفاع مقدس نیز در ادامه گفت: با سنجش اعمال و حرکات و اطاعت از رهبری، خواندن وصیت نامه شهدا، ساده زیستی و دوری از تجملات در مقابل هجمه دشمن به خصوص جنگ فرهنکی مراقب باشیم.

وی ادامه داد: باید در این مرحله حساس دشمن شناسی کنیم و با افزایش بصیرت از ترفند های دشمن آگاهی داشته باشیم و با حضور در مساجد و بسیج و گوش دادن به فرمایشات امام خود را برای یک کارزار آماده کنیم چراکه امروزه دشمن به شیوه های جدید وارد می شود و هر روز خود را به روز می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار