روح بلند عالمی بزرگ از تبار انقلاب و ولایت مدار آیت‌الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی رحمةالله علیه به آسمان پر کشید و ایران اسلامی را در سوگ فروبرد.
کد خبر: ۸۶۴۶۲۹۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج،در نهایت تأثر این حادثه غم‌انگیز را به همه ملت بزرگ ایران اسلامی و خانواده محترم مرحوم مبارز حضرت آیت الله شیخ  عباس واعظ طبسی تسلیت عرض می‌نماییم.
آیت‌الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی رحمةالله علیه نامی آشنا برای همه ملت ایران اسلامی است. نام او یادآور زلال پاکی و مهربانی، شجاعت، پایمردی، عشق به مردم و فداکاری و تلاش بی‌وقفه برای خدمت انقلاب و ولایت مداری انقلابی است.
 ایشان انسانی عمیقاً موحد و مؤمن و پایبند به ارزش‌های انسانی و آسمانی و باورمند به راه اولیاء الهی و پایه گذاری اساسی در مباحث ولایت پذیری بودند.
آیت الله واعظ طبسی نماد و میراث‌دار همه شجاعان و مبارزان و انقلابیون در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی بودند و  نقطه اتکاء روحی و پشتیبان همه جانبه امام رحمه الله و مقام معظم رهبری بودند و از خداوند متعال آرزوی رحمت و غفران الهی را برای این مبارز انقلابی خواستاریم و عرض تسلیتی به پیشگاه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی و مردم شهیدپرور ایران اسلامی داریم.
ارسال نظرات