خبرهای داغ:
محمدباقر قالیباف با بیان اینکه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ریشه در فرهنگ عاشورا دارد، گفت: فرهنگ دفاع مقدس همواره ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۴۶۲۳۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگاری بسیج خوزستان ،محمدباقر قالیباف شهردار تهران در یادواره شهدای تخریبچی استان خوزستان که 13 اسفندماه در پادگان شهید مسعودیان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ریشه در فرهنگ عاشورا دارد و همانگونه که عاشورا تمدنی ماندگار در بشریت است فرهنگ دفاع مقدس نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ملت همواره روحیه استکبارستیزی خود را نشان داده اند، افزود: برگزاری این یادواره تجدید بیعت با رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدای تخریب‌چی بوده و در کنار این رزمندگان نقش اساسی گروه‌های اطلاعاتی و عملیاتی نیز پررنگ و قابل ستایش است.

قالیباف گفت: شهدای تخریب بسیار ویژه هستند و این نقش برای افرادی که آن دوران را ندیدند غیرقابل باور است. نقش تخریبچی ها و اطلاعات عملیات در هشت سال دفاع مقدس بی نظیر بوده است.

شهردار تهران فرهنگ جهاد وایثارگر را با ارزش خواند و گفت: شهدای اسلام این فرهنگ باارزش را برای ما به ارمغان آوردند و در حال حاضر نیز در جبهه های سوریه با دشمنان اسلام در نبرد هستند.

وی بیان کرد: آرامش و امنیت کنونی کشور به دلیل رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها