به همت پايگاه بسيج سميه سمنان برگزار می شود
همايش انتخاب حجاب برتر با محجبه شدن 16 بانوي سمناني به همت پايگاه سميه برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۶۴۶۱۶۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
عاطفه ابوالقاسمي،‌فرمانده پايگاه سميه سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان با اعلام خبر برگزاري همايش انتخاب حجاب برتر به همت اين پايگاه و با همكاري حوزه حضرت خديجه(س) سمنان اظهار داشت: اين همايش با حضور رئيس ستاد امر به معروف و نهي از منكر سمنان و فرمانده سپاه ناحيه سمنان و جمعي ديگر از مسئولان در حسينيه شهداي شهرك پيامبر اعظم(ص)‌ امشب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار مي شود.

وي هدف از برگزاري اين همايش را ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و معرفي چادر به عنوان برترين حجاب عنوان كرد و افزود: ما به عنوان يك مسلمان به ويژه شيعه موظف به پيروي از دستورات و فرامين الهي هستيم و بايد آنچه را از دين مبين اسلام مي دانيم به نحو احسن عمل كنيم.

فرمانده پايگاه سميه سمنان،‌حجاب را جلوه اي جلال الهي معرفي كرد، گفت: حجاب زنان نجات بخش جامعه از بسياري از كج روي ها و منكرات است و بانوان مسلمان با حفظ حجاب و عفاف در حقيقت عزت و كرامت نفس خود را حفظ مي كنند.

ابوالقاسمي با اشاره به تلاش هاي مسئول واحد فرهنگي پايگاه سميه در برپايي اين همايش خاطرنشان كرد: در همايش انتخاب حجاب برتر به 16 نفر از بانواني كه چادري نبودند و چادر را به عنوان برترين نوع حجاب انتخاب كرده اند، چادر اهدا مي شود.

وي در پايان بيان داشت:‌ پايگاه سميه از پايگاه هاي جديدالتأسيس است كه در مدت يكسال موفق به جذب 200 نفر از بانوان شده است كه هم اكنون 50 نفر از اين تعداد بسيج فعال و مابقي به عنوان بسيجي عادي مشغول فعاليت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها