در سومین روز از برگزاری مراسم جشن نیکوکاری:

برگزاری شور نیکوکاری در میعادگاه‌های نماز جمعه استان یزد

در سومین روز از برگزاری مراسم جشن نیکوکاری در استان یزد، شور نیکوکاری در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان یزد به راه افتاد.
کد خبر: ۸۶۴۶۱۵۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: در سومین روز از برگزاری جشن نیکوکاری در استان یزد و پس از اجرای این مراسم در روز چهارشنبه در مدارس و در روز پنج‌شنبه در مساجد و معابر سطح شهر، امروز شور نیکوکاری در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان یزد برپا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد در این زمینه اظهار داشت: امروز پایگاه‌های شور نیکوکاری در بیش از 24 نقطه از استان یزد که نماز جمعه در آنها برگزار می‌شود، برپا شده و نمازگزاران استقبال خوبی از این پایگاه‌ها داشتند.

محسن علیزاده عنوان کرد: دانش‌آموزان یزدی در روز چهارشنبه، نخستین روز از آغاز طرح شور نیکوکاری، استقبال بسیار خوبی از این طرح داشتند و کمک‌های نقدی و غیرنقدی بسیاری در سطح مدارس استان یزد جمع‌آوری شد.

وی عنوان کرد: این کمک‌ها با نظارت مدیران مدارس در همان مدرسه‌ها در میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

علیزاده با بیان اینکه این مراسم که امسال به دلیل تقارن با ایام فاطمیه، شور نیکوکاری نام گرفته است، دیروز نیز در سطح معابر و مساجد برگزار شد، بیان کرد: مردم محله‌های مختلف یزد در این مراسم حضور یافتند و بار دیگر روحیه احسان و نیکوکاری خود را به نمایش گذاشتند.

وی بیان کرد: امروز نیز به عنوان آخرین روز در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح، صندوق‌ها و پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در میعادگاه‌های نماز جمعه برپا شده است تا نمازگزاران قبل و بعد از برگزاری نماز جمعه، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به نیازمندان استان را به این پایگاه‌ها اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع‌آ‌وری شده در مساجد محله‌ها نیز با نظر امام جمعه مساجد در بین نیازمندان و مستضعفان همان محله‌ها توزیع می‌شود و کمک‌های جمع‌آوری شده در معابر و خیابان‌ها و میعادگاه‌های نماز جمعه، توسط کمیته امداد، به اقشار نیازمند اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه تلاش خود را برای توزیع اقلام و رساندن وجوه نقد جمع‌آوری شده، قبل از فرا رسیدن عید نوروز به کار خواهیم گرفت.

فارس/

ارسال نظرات