عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: توصیه اینجانب به خانم مولاوردی این است که به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای و غیر مهم به مطالبات اصلی زنان کشور بپردازد حرف های بیهوده و حاشیه ای خانم ملاوردی نشان دهنده نوع نگاه ایشان به منزلت اجتماعی بانوان است.
کد خبر: ۸۶۴۶۱۲۵
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: توصیه اینجانب به خانم مولاوردی این است که به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای و غیر مهم به مطالبات اصلی زنان کشور بپردازد.

وی در ادامه افزود: خانم مولاوردی به عنوان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده باید برای امنیت شغلی بانوان، بیمه زنان خانه دار، محسوب کردن خانه داری به عنوان شغل، و تقویت بنیان های خانواده که به شدت دچار آسیب شده اند برنامه ریزی کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: خانم مولاوردی به جای اینکه فقط به مسائل حاشیه ای و فرعی مانند حضور آزادانه بانوان در ورزشگاه ها و فراهم شدن حق خروج از کشور بدون اجازه همسر توجه داشته و آنها را مهم ترین مطالبات زنان کشور ما بداند بهتر است به فکر معیشت، امنیت شغلی خانم ها و تحکیم بنیان خانواده بوده و معضلات و اولویت ها را شناسایی و در جهت حل آن کوشا باشد.

سعیدی در خاتمه اظهار داشت : حرف های بیهوده و حاشیه ای خانم مولاوردی نشان دهنده نوع نگاه ایشان به منزلت اجتماعی بانوان است مگر چند درصد از زنان کشور ما خواهان حضور در ورزشگاه ها هستند به جز تعداد اندک و مرفه این حرف ها افکار مردم را مانند سوهان سایش می دهد لذا بهتر است به فکر مسائل اصلی کشور باشد.

ارسال نظرات