سفر به کره جنوبی به همراه تورهای این کشور در ایام نوروز، با توجه به نوع هتل و خدمات آن بین 9 میلیون و 530 هزارتا 11 میلیون و 981 هزار تومان هزینه در بردارد.
کد خبر: ۸۶۴۶۱۲۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، کره جنوبی دارای شهرهای عمده سئول و پوسان، دائگو، اینچئون، گوانگجو، دائجون، چجو و اولسان است. شهر سئول پایتخت و مرکز سیاسی و تجاری کشور است. 

این کشور کلیه زمین‌های قابل‌کشت خود را به فعالیت‌های کشاورزی اختصاص داده است. اکثر این زمین‌ها در مناطق جنوبی و غربی این کشور قرار دارند.

برای سیاحت مکان‌های متعددی در داخل و اطراف کره جنوبی ازجمله معبدبولگوکسا، عزلتکده‌سئوک گورام، کاخ چانگ دیوک گونگ، دژ هوآسیونگ، سواحل و پارک‌های ملی و... وجود دارد و همچنین این کشور دارای هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی است.

فرامرز امیدی، از مسئولان یک شرکت خدمات توریستی -گردشگری بابیان این مطلب که بیشتر سال‌ها، تورکره جنوبی به‌صورت منفرد برگزار می‌شود به اقتصادنیوز گفت: در نوروز سال 1395 نیز این تور شامل 5 شب در پایتخت کره جنوبی یعنی سئول، سه شب جیجو و 2 شب پوسان است.

امیدی در ادامه به دریافت 40 میلیون تومان چک‌بانکی برای هر نفر در وجه شرکت برگزارکننده تور اشاره و در این مورد عنوان کرد: این وجه در ضمانت بانک در وجه تور مربوطه قرار خواهد گرفت تا اشخاصی که مایل به بازگشت نیستند مجاب به برگشت شوند.

منبع:اتحادیه طلا

ارسال نظرات