عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران:
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مراسم چهارشنبه آخر سال از چهارچوب خود خارج شده و تبدیل به یک میدان جنگ شده است.
کد خبر: ۸۶۴۶۰۸۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

به گزازش خبرگزاری بسیج، ابوالفضل قناعتی درباره چهارشنبه آخر سال در شهر تهران اظهار داشت: با توجه به ایام فاطمیه از همه شهروندان تقاضا می‌شود حرمت این ایام را حفظ کنند و باعث نشوند که اهل بیت، خانواده شهدا و مردم متدین شهر به واسطه تصمیم غلط چند نفر آزرده‌خاطر شوند.

وی ادامه داد: باید حرمت همدیگر و این ایام را حفظ کنیم و سعی شود برنامه‌هایی که در این خصوص برگزار می‌شود با ملاحظاتی باشد البته شهرداری تهران نیز برنامه‌های فرهنگی در این روز برگزار می‌کند.

قناعتی افزود: در گذشته چهارشنبه آخر سال به عنوان یک جشن برگزار می‌شد و خبری از سر و صداهای این روزهای شهر نبود و اکنون از چارچوب اصلی خود خارج شده و تبدیل به یک میدان جنگ شده است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: بعضی از مواد محترقه‌ای که در این چهارشنبه آخر سال مصرف می‌شود موج‌های آن کمتر از مهمات جنگی نیست.

وی یادآور شد: در سال‌های گذشته در اثر این جشن تعدادی کشته و مجروح شدند و بهتر است شهروندان وارد این مباحث نشوند.

قناعتی بیان داشت: اورژانس،‌ آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، درمانگاه‌ها در چهارشنبه آخر سال آماده‌باش کامل هستند تا بتوانند از حوادث جلوگیری کنند و این اقدامات قطعاً هزینه‌هایی برای شهر دارد که از جیب خود مردم تأمین می‌شود، پس بهتر است شهروندان خود این هزینه‌ها را کمتر کنند.

ارسال نظرات