خبرهای داغ:
امام جمعه قزوین گفت: دولت در زمان انتخابات به مردم وعده داد که 100 روزه مشکلات اقتصادی مردم را برطرف می‌کند که این وعده محقق نشد.
کد خبر: ۸۶۴۶۰۷۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی این شهر برگزار شد با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مردم با حضور پرشکوه خود در این انتخابات اثبات کردند که پایبند به ارزش‌های اسلامی و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه نمایندگانی که در این انتخابات، انتخاب شدند، نمایندگان مورد تأیید آحاد جامعه هستند، ابراز کرد: نمایندگان بدانند خادم مردم هستند و این افتخار بزرگی برای آن‌ها محسوب شده و باید در خدمت کردن از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه نمایندگان راه یافته به مجلس شورای اسلامی باید بر عملکرد دولت نظارت داشته باشند، بیان کرد: آن‌ها همچنین با ارائه مشورت می‌توانند دولت را در ارائه خدمات کمک کنند.

عابدینی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای حل مشکلات آحاد جامعه به وی‍ژه اشتغال،‌ اقتصاد و ازدواج جوانان همت کنند، خاطرنشان کرد: آن‌ها باید دست به دست هم داده بتوانند این مشکلات را در زمان کوتاهی برطرف کنند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید از پرداختن به کشمکش‌های سیاسی دوری کنند، گفت: آن‌ها باید با هماهنگی،‌وحدت و همدلی با دولت، بتوانند مشکلات جوانان را حل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه دولت در زمان انتخابات به مردم وعده داد که 100 روزه مشکلات اقتصادی مردم را حل می‌کند که این وعده محقق نشد، افزود: آن‌ها همچنین وعده داده بودند با به سرانجام رسیدن برجام وضعیت مطلوب می‌شود، این موضوع نیز تاکنون محقق نشده است.

این مسئول ادامه داد: ما این وعده‌ها را از همان زمان باور نکردیم، ولی آن‌ها باید امروز دست به دست هم بدهند و بتوانند مشکلات مردم به ویژه معیشت را برطرف کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز کارگران شرکت‌هایی به مدت 8 ماه یا بیشتر حقوق دریافت نکردند، بیان کرد: این مشکلات دردآور است و دولت باید چاره ای برای حل آن‌ها بیندیشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین با بیان اینکه هفته احسان و نیکوکاری پیش رو است، گفت: مردم باید با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز در جشن نیکوکاری شرکت کرده تا نیازمندان و مستمندان جامعه نیز نیازهای این ایام را تامین کنند و سال خوبی را پشت سر بگذرند.

عابدینی گفت: مردم باید در حفظ و مراقب از محیط خود کوشا باشند تا ثمرات آن را در دنیا ببینند، تحقق این مهم پاداش عظیمی نزد خداوند دارد.

وی با اشاره به درگذشت فرج‌الله سلحشور و عرض تسلیت به جامعه هنرمندان کشور بیان کرد: این هنرمند، هنر فیلم‌سازی را در دانشگاه نگذراند، بلکه در مساجد تربیت شد و کارش را با تئاتر آغاز کرده و توانست بیشترین مخاطبان را در طول تاریخ سینما به خود جذب کند.

این مسئول افزود: مرحوم سلحشور توانست با استفاده از ابزار هنر ارزش‌های اسلامی را به مردم معرفی کند و در واقع هنر را در خدمت قرآن کریم گرفت به همین دلیل فردی نبود که تحت تاثیر معنوی و قرآنی فیلم‌های این هنرمند فرهیخته قرار نگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین بیان کرد: مرحوم سلحشور، معتقد، مومن، متعهد و با قرآن‌کریم مانوس بود و عاشقانه در خدمت به مردم با خلق آثار هنری تلاش کرده، همین موضوع رمز موفقیت‌ ایشان بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها