امام جمعه سنندج با اشاره به حضور پرشور مردم کردستان در انتخابات هفتم اسفندماه، گفت: این حضور پرشور نشان دهنده دلبستگی و ارادت مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۸۶۴۶۰۱۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا عبدالرحمان خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: هفته احسان و نیکوکاری بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان است.

امام جمعه سنندج از مردم خواست با مشارکت در جشن نیکوکاری در این ایام پایان سال بستر را برای رفع بخشی از مشکلات نیازمندان فراهم سازند و افزود: احسان و نیکی به همنوعان از دستورات دین مبین اسلام است که بارها در قرآن کریم بر آن تاکید شده است.

وی همچنین به مشارکت خوب کردستانی‌ها در امور خیر اشاره و عنوان کرد: مردم این خطه از ایران اسلامی کمک به نیازمندان را هیچگاه فراموش نمی‌کنند که امیدواریم امسال نیز حضور پرشوری در این امر خداپسندانه داشته باشند.

ماموستا خدایی در ادامه از خدمات نیروی انتظامی در راستای تولید امنیت در جامعه تقدیر کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی در طول انتخابات و سایر ایام سال در راستای تامین امنیت با تمام توان تلاش می‌کند و از برکت این تلاش‌ها جامعه ما از امنیت کاملی برخوردار است.

به گفته وی، مردم ایران به ویژه استان کردستان در انتخابات هفتم اسفند با لبیک به ندای رهبر و مقتدای خود پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و ضمن انتخاب کاندیداهای مورد نظر خود، پشتیبانی و عمق ارادت خود را به نظام نشان دادند.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بر توجه بیش از پیش مردم بر اجرای دستورات و فرائض دینی تاکید کرد و گفت: دوری از گناه و معصیت و توجه به اصول و ارزش‌های اسلامی به عنوان اصلی مهم باید مورد توجه همه مسلمانان قرار گیرد.

وی به مذمت مسئله ربا پرداخت و خاطرنشان کرد: یکی از اموری که در دین اسلام مورد نکوهش شدید قرار گرفته رباست و بر کسب روزی و درآمد حلال تاکید فراوانی شده است.

ماموستا خدایی در پایان یادآور شد: خداوند پاداش کارهای خیر و جزای اعمال ناپسند را هر اندازه کم هم باشد در روز قیامت محاسبه می کند و پاداش و جزای هر کار خیر و شری را به انسان باز می گردد.

ارسال نظرات