بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آمورش عالی خراسان رضوی:

آیت الله طبسی از طلایه داران دفاع از اسلامیت و جمهوریت نظام بود

بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت آیت الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در خراسان بزرگ را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۶۴۶۰۱۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آمورش عالی خراسان رضوی در پی ارتحال آیت الله واعظ طبسی پیام تسلیتی را صادر کرد که متن آن به شرح زیر می‌باشد:

انا لله و انا الیه الراجعون

ارتحال عالم مجاهد و انقلابی حضرت آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی، نماینده محترم ولی فقیه و ریاست حوزه‌های علمیه خراسان رضوی را به محضر رهبر انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدضله العالی)،علمای ربانی، بیت معظم له و امت شهید پرور استان خراسان رضوی تسلیت عرض می‌کنیم.

تاریخ انقلاب اسلامی بیانگر نقش آفرینی‌های سترگ و شجاعانه آیت الله واعظ طبسی (ره) در عرصه‌های گوناگون نیاز انقلاب و نظام است، به گونه‌ای که وی به عنوان یکی از پیشگامان مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی در مشهد به همراه عالمان جلیل القدر شهید هاشمی نژاد و آیت الله خامنه‌ای و از طلایه داران دفاع از اسلامیت و جمهوریت نظام و خدمت ارزشمند و موثر برای کشور و ملت ایران به شمار می‌رفت.

بار دیگر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان رضوی ارتحال این عالم مجاهد و انقلابی را به محضر حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا، مقام عظمای ولایت، بیت معظم له و آحاد امت اسلامی خراسان رضوی تسلیت عرض می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها