سپاه امام رضا (ع) درگذشت آیت الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی را به مراجع عظام تقليد، حوزه‌های علمیه، خادمان بارگاه منور رضوی و عموم ملت شریف ایران و به ‌ویژه بیت محترم آن مرحوم تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۶۴۶۰۱۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) در پی درگذشت عالم عالیقدر حضرت آیت الله واعظ طبسی پیام تسلیت اعلام کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
" انا لله و انا الیه راجعون "
با تأسف و اندوه خبر درگذشت عالم مجاهد و یار صادق انقلاب آيت الله واعظ طبسی (ره) موجب تاثر دلداگان راستين نظام مقدس جمهوري اسلامي گرديد.

ایشان كه به فرموده رهبر معظم انقلاب برادری همدل و همزبان برای معظم له و مریدی صَدیق برای امام راحل(ره) و خدمتگزاری پایدار و سخت کوش برای انقلاب بودند؛ از نخستین طلیعه های مبارزات نهضت اسلامی، مشهد مقدس شاهد حضور شجاعانه و اثرگذار این روحانی محترم در عرصه های پرخطر و قبول دشواری های آن بوده و این حضور صریح و صادقانه تا آخرین روزهای مبارزات ملت ایران ادامه یافت  و اعتماد امام بزرگوار به ایشان منشأ کسب افتخار تولیت و خدمت به آستان مبارک رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء شد و خدمات بی سابقه به این آستان مقدس با همت و عزم راسخ ایشان شکل گرفت امید است که توجهات آن حضرت شامل حال این خدمتگزار با اخلاص گردد.

این مجاهد بصیر که از پیش از پیروزی انقلاب بر اثر شکنجه‌های رژیم سفاک پهلوی، جسمی رنجور را تحمل می‌کرد، در طول دوران مختلف، بی‌اعتنا به تعریف‌ها و گاه طعنه‌های غیرمنصفانه، استوار و مستحکم بر صراط مستقیم امام و انقلاب و در کنار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایستاد و بهترین سرمایه زندگی خود را نوکری حضرت رضا علیه السلام می‌دانست.

مواضع انقلابی و وفاداری به آرمان های نظام اسلامی و مجاهدت در این مسیر دشوار که غالباً بدون تظاهر انجام گرفته است، خود فصل دیگری از زندگی این روحانی عالیقدر است. از خداوند رحیم پاداش شایسته و غفران و رضوان الهی را برای ایشان مسألت می کنيم.

سپاه امام رضا عليه السلام اين ضايعه اسفناك را به پيشگاه مقدس قطب عالم امكان(عج) و نائب برحقش امام خامنه اي عزيز (مدظله العالي)، مراجع عظام تقليد، حوزه‌های علمیه، خادمان بارگاه منور رضوی و عموم ملت شریف ایران و به ‌ویژه بیت محترم آن مرحوم صمیمانه تسلیت عرض نموده، علو درجات براي آن مجاهد نستوه و صبر و اجر عظيم برای بازماندگان مسألت می نماید.

در پايان از آحاد امت غيور و ولايتمدار استان به‌ویژه علمای اعلام، اساتید محترم حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان عزیز، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، پاسداران سلحشور و بسيجيان سرافراز و عموم زائران و مجاوران مضجع نوراني سلطان سرير ارتضاء، دعوت مي گردد در مراسم تشییع آن فقید سعید كه روز شنبه 15 اسفندماه 1394 ساعت 9 صبح از حسینیه امام رضا علیه السلام واقع در خیابان شهید هاشمی نژاد، کوچه ناظر، به سمت حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد شركت فرمايند.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
                                                                                              
                                                                             

ارسال نظرات
پر بیننده ها