رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از دعوت دو ورزشکار دختر این استان به اردوهای تیم ملی کبدی و دوچرخه سواری کوهستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۵۹۴۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
خبرگزاری بسیج،مرکزی : گروه ورزشی

بیتا آرستی رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : رویا علی آبادی در رشته کبدی و زهرا قاقانی در رشته دوچرخه سواری کوهستان دو ورزشکار دعوت شده این استان به اردوهای تیم ملی هستند.
وی بیان کرد: رویا علی آبادی از امروز (پنجشنبه) تا 23 اسفندماه جاری در اردوی آماده سازی کبدی در ارومیه آموزش و تمرینات لازم را فرا می گیرد.
رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: در این اردو 14 نفر از ورزشکاران دختر کشور حضور دارند که 12 نفر آنها برای شرکت در مسابقات آسیایی انتخاب می شوند.
آرستی اظهار کرد: این مسابقات تابستان 95 به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در ارومیه برگزار می شود.
وی گفت: زهرا قاقانی ورزشکار جوان دعوت شده به مرحله دوم اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان دختران نیز از 12تا 27 اسفندماه جاری در اردو به سر می برد که در صورت موفقیت در این مرحله، جواز شرکت در اردوی آمادگی اسلوانی و ایتالیا را به دست می آورد.
رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد: مسابقات آسیایی دوچرخه سواری نیز بهار 95 برگزار می شود.
50 نفر از بانوان استان مرکزی در رشته کبدی و 117 نفر از بانوان در رشته دوچرخه سواری به صورت سازمان یافته فعالیت دارند.



ایرنا
ارسال نظرات