مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان:

اختتامیه سومین جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به برگزاری اختتامیه سومین جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم گفت: این برنامه با حضور حسن عباسی در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۶۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ نشست خبری امین بیات، فرمانده سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان صبح امروز برگزار شد.

 

بیات در این نشست با اشاره به برگزاری اختتامیه سومین جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم در دانشگاه زنجان گفت: این جشنواره با محوریت فرصت‌ها، تهدیدها و آسیب‌های شبکه های اجتماعی به همت سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان استارت خورده و قرار است که اختتامیه این جشنواره با سخنرانی استاد و تحلیلگر برجسته استراتژیک و حوزه جنگ نرم حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین با موضوع در مسیر گرداب؛ تز جدایی دین از سیاست، روز دوشنبه ۱۷ اسفند ماه جاری در دانشگاه زنجان برگزار شود .

 

فرمانده سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان رونمایی از کتاب چکیده مقالات، تندیس، پخش کلیپ و ویژه نامه جنگ نرم و تقدیر از نفرات برتر را از دیگر برنامه های آئین اختتامیه این جشنواره برشمرد و تصریح کرد: فراخوان این جشنواره در قالب‌های فیلم کوتاه، انیمیشن، مقاله، پوستر و کاریکاتور از مهر امسال آغاز شد و پس از دریافت آثار، داوری انجام و آثار برتر مشخص شد.

 

وی با اشاره به موضوعات اصلی این جشنواره، بیان داشت: شبکه های اجتماعی اصلی ترین ابزار ناتوی فرهنگی و اجتماعی در جنگ نرم هستند و تأثیر شبکه های اجتماعی در غفلت خانواده و از دست دادن دوستان، آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، چالش های امنیتی در شبکه های اجتماعی، ارتقای سواد رسانه ای، تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی، روش‌های ترویج سبک زندگی صحیح در شبکه های اجتماعی، نحوه تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی درشبکه های اجتماعی مجازی، نحوه تبیین بیداری اسلامی در شبکه های اجتماعی مجازی و نحوه شکوفه پروری درخت ایثار و شهادت در بین دانشجویان با ابزار شبکه های اجتماعی مجازی از موضوعات مهم جشنواره می باشد.

 

بیات افزود: در سومین جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم، فرصت‌ها، تهدیدها و آسیب‌های شبکه های اجتماعی، بیش از ۱۸۵ مقاله از پژوهشگران  سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، که پس از داوری توسط کمیته علمی جشنواره تعداد ۸۹ مقاله پذیرفته شده است و در کتاب چکیده مقالات جشنواره که با همکاری دانشگاه علامه تهران تهیه شده است چاپ شده است.

 

فرمانده سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان، با اشاره به اعضای سیاست گذاری این جشنواره ادامه داد: کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان؛ داود گودرزی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور؛ امین بیات، دبیرجشنواره و مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان؛ مصطفی دودانگه، دبیراجرایی جشنواره و مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان؛ سید محمدرضا موسوی، دبیرعلمی جشنواره و نوذر ارشدی، نماینده قرارگاه شباب محمد رسول الله (ص) در بسیج اقشار از اعضای اصلی این شورای سیاست گذاری به شمار می رود .

 

لازم به ذکر است، در روز اختتامیه که ساعت ۱۴:۳۰ روز  ۱۷ اسفند ماه در سالن همایش های غدیر دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد، قرار است از نفرات برگزیده در قالب های مختلف تقدیر به عمل آید.


ارسال نظرات