علی لشکربلوکی گفت: امسال بیش از 1700 دانشجوی گلستانی از 18 اسفندماه در قالب اردوی زیارتی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۶۲
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
علی لشکربلوکی، مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار«دانشجو سلام» با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تربیت نیروی هم طراز انقلاب از رسالت های اصلی بسیج دانشجویی است، گفت: راهیان نور بهترین فرصت برای تقویت باورها، ارزش های اسلامی و روحیه استکبار ستیزی دانشجویان است.
وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در پیش برندگی سه حوزه فرهنگی، سیاسی و علمی دانشگاه های نقش ویژه ای ایفا می نماید افزود: بسیج دانشجویی با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر عزت آفرین بسیجی در هر مقطع و شرایطی که لازم باشد، ورود کرده و موجب پیش برندگی اهداف این سه حوزه در راستای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.
 
مسئول بسیج دانشجویی گلستان تاکید کرد: معنویت افزایی و تحکیم پیوند نسل سوم انقلاب با نسل دفاع مقدس از برکات این اردوی عظیم فرهنگی است.
 
وی با اشاره به آشنایی دانشجویان با سبک زندگی شهدا در اردوی راهیان نور گفت: راهیان نور بهترین فرصت برای آشنایی دانشجویان با سبک زندگی شهدا که همان قناعت، ساده‌زیستی است، فراهم می نماید.
وی افزود:  استقبال گسترده و بی‌نظیر دانشجویان از اردوی راهیان نور نشان می‌دهد که این حرکت عظیم فرهنگی در سبک زندگی دانشجویان و جوانان اثرگذاری قابل توجهی دارد و این اردوی زیارتی جایگاه خود را در دانشگاهها بدست آورده است..
 
مسئول بسیج دانشجویی گلستان با اشاره به اینکه قرارگاه ویژه راهیان نور از ماه های گذشته در بسیج دانشجویی استان فعال شد، از تغییر رویکرد این سازمان در برگزاری اردوی راهیان نور درسال جدید با نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی و اقصاد مقاومتی خبر داد.
 
لشکر بلوکی در پایان ضمن تشکر از مساعدت دانشگاههای استان در برگزاری این رخداد عظیم فرهنگی گفت: اولین کاروان دانشجویی برادران از دانشگاههای استان 18 اسفند و کاروان های خواهران نیز در 19،20 و 21 اسفند اعزام خواهند شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات