عیادت دانشجویان و مسئولین بسیج دانشجویی خراسان

رضوی از آیت الله واعظ طبسی

جمعی از دانشجویان و مسئولین بسیج دانشجویی خراسان رضوی با حضور در اورژانس تخصصی عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع) مشهد از آیت‌الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی عیادت کردند و جویای احوال ایشان شدند.جمعی از دانشجویان و مسئولین بسیج دانشجویی خراسان رضوی با حضور در اورژانس تخصصی عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع) مشهد از آیت‌الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی عیادت کردند و جویای احوال ایشان شدند.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۶۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵

جمعی از دانشجویان و مسئولین بسیج دانشجویی خراسان رضوی روز گذشته با حضور در اورژانس تخصصی عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع) مشهد از آیت الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی عیادت کردند و جویای احوال ایشان شدند.


در این دیدار که با حضور باادب، مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی، هاشمیان، مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی خراسان رضوی، حجت الاسلام سلیمانی، مسئول حوزه نهاد نمایندگی رهبری و مسئولان حوزه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مشهد صورت گرفت، در ابتدا حجت الاسلام جلالی، معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با تشکر از حضور مسئولان دانشگاه‌ها و بسیج دانشجویی خراسان رضوی و دانشجویان بسیجی، بیان داشت: حال آیت الله واعظ طبسی به لطف دعای مردم از نظر قلبی نسبت به دیروز بهتر است و ما همواره به دعای خیر مردم برای بهبود ایشان نیازمندیم تا ایشان بتوانند با بدست آوردن سلامتیشان برای کشور خدمت کنند.


وی ادامه داد: عمر بیش از 50 ساله مبارزاتی این بزرگوار از عمرانقلاب بیشتر است و اولین سخنرانی ایشان در قبل از انقلاب که منجر به ممنوع المنبر شدنشان شد در سال 1336 بود.


حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه شخصیت آیت الله واعظ طبسی باعث افتخار کشور و ملت است، خاطرنشان کرد: نماینده ولی فقیه در خراسان بزرگ تمام زندگیش را برای خدمت به زائران امام رضا(ع) گذراند و ایشان همیشه می‌گفتند که بزرگترین افتخارم این است که نوکر و خادم امام رضا(ع) هستم.
 

در این دیدار همچنین هادی باادب، مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: آیت الله واعظ طبسی از مبارزین قبل از انقلاب و هم چنین از مدافعین انقلاب در بعد از پیروزی آن است.


وی با اشاره به نقش آیت الله واعظ طبسی در قبل از پیروزی انقلاب بیان داشت: ایشان حتی سال ها قبل از انقلاب عمرشان را همراه با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری صرف پیروزی انقلاب کردند.


باادب ادامه داد: ایشان در چند برهه نشان دادند که بر عهدی که با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بسته اند، استوارند و در فتنه 88 و چند فتنه دیگر با بصیرتی که داشتند همراه با مقام معظم رهبری بودند و الگویی برای سایر انقلابیون می باشند.

انتها پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار