مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان مطرح کرد:

اردوهای راهیان نور سد محکمی دربرابر شبیخون فرهنگی دشمن

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان مطرح کرد:اردوهای راهیان نور سد محکمی دربرابر شبیخون فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۵۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ ناصر بهروز در رابطه با برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: برنامه راهیان نور یکی از برنامه های اثر گذارو مفید است که مورد استقبال جامعه دانشگاهی واقع شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان افزود: این برنامه های فرهنگی همه ساله در پایان سال برگزار می شود که در راستای استقلال و ارزش های دفاع عاشورایی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و انتقال ارزش های دفاع مقدس و تاثیر گذاری در فضای مجازی می باشد.

وی تصریح کرد: امروز یادمان های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به عنوان یک آوردگاه فرهنگی، اجتماعی تایید شده است به گونه ای که جوانان و نوجوانان در این مکان های مقدس خط مقدم جبهه ی فرهنگی و نبرد با دشمن تجدید روحیه مضاعف دارند و سال جدید را با معنویتی که از این مناطق به دست می آورند آغاز می کنند و آن طور که شایسته است راه شهیدان را تا آخرین قطره خون خود حول محور ولایت ادامه خواهند داد.

بهروز با اشاره به تاثیر مثبت مناطق جنگی در روحیه دانشجویان اظهار داشت: برپایی اردوهای راهیان نور نقش موثری در انتقال عقاید دفاع مقدس به نسل آینده دارد و زمینه خنثی سازی تهاجم فرهنگی به ویژه در میان جوانان را به وجود می آورد که این حرکت ارزشی و فرهنگی ضربه ای محکم در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن می باشد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در رابطه با برپایی اردوهای راهیان نور در سال ۹۴ عنوان کرد: امسال تاریخ شروع برنامه از ۸ اسفند ماه بوده که همه دانشگاه ها و مراکز آموش عالی در این برنامه مشارکت داشته اند.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی راهیان نور تشریح کرد: بازدید از یادمان والفجر ۸، کربلایی۵، فکه، دهلاویه، بوستان و فاو، طریق القدس جز برنامه های فرهنگی این اردوهاست و از وجود راویان دوران دفاع مقدس و راویان سیره شهدا بهره می بریم همچین دانشجویان می توانند از سایر برنامه های فرهنگی مثل برنامه های رزمی فرهنگی و رزمایش هایی که در مناطق محیا شده است، بهره مند شوند.

بهروز ادامه داد: استقبال بی نظیری از اردوهای راهیان نور دربین دانشجویان استان کرمان بعمل آمده و تا امروز بیش از ۸هزار نفر ثبت نام کرده اند که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قریب به ۳هزار ۷۰۰ در بازه ی زمانی ۸تا ۲۷ اسفند ماه در ۷مرحله به این سفر معنوی اعزام می شوند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این جا لازم میدارم از همه مسئولین خصوصا روسای دانشگاه ها و معاونین فرهنگی دانشگاه ها، فرماندهی محترم سپاه استان که نهایت همکاری را با برگزاری اردوی راهیان داشته اند تشکر و قدردانی کنم و انشالله بتوانیم اردوهایی با خروجی موثر برای نسل جوانمان داشته باشیم.
ارسال نظرات