مسئول معاونت علمی پژوهشی بسیج دانشجویی استان خطاب به مسئولین تاکید کرد: امروزه ما در شرایطی قرار داریم که برخی از نخبگان علمی ما در دانشگاه ها، از سوی برخی از اساتید تشویق به مهاجرت می شوند.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۵۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ سیدحسن موسوی زاده مسئول معاونت علمی پژوهشی بسیج دانشجویی خوزستان از برگزاری جشنواره ی نخبگان دانشجوی استان خبر داد.  

موسوی زاده افزود: پس از یک وقفه ی چهار ساله، دوازدهمین جشنواره ی علمی پژوهشی بسیج دانشجویی خوزستان با حضور دانشجویان نخبه ی علمی، مسئولین، اساتید و چهره های علمی، صبح فردا (چهارشنبه) از ساعت 9 صبح در سالن آمفی تئاتر دانشکده ی اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز  برگزار می شود.
 
مسئول معاونت علمی پژوهشی بسیج دانشجویی خوزستان با اشاره به سه رویکرد شناسایی، معرفی و حمایت از نخبگان علمی عنوان کرد: اگر بخواهیم در زمینه های علمی پژوهشی شاهد رشد و پیشرفت علمی مستمر باشیم، لازمه ی آن رعایت سه رویکرد ذکر شده می باشد.
 
وی از برنامه ریزی گسترده و هدفمند در جهت شناسایی، معرفی و حمایت از نخبگان علمی دانشجو از سوی معاونت علمی پژوهشی بسیج دانشجویی خوزستان خبر داد و گفت: در این زمینه کارهای خوبی صورت گرفته است که از جمله ی آنان می توان به حمایت های مالی و حقوقی، معرفی نخبگان علمی دانشجو به پارک های علم و فناوری، شرکت های دانش بنیان، مراکز رشد، بنیاد نخبگان وزارت دفاع، مراکز ثبت اختراع و همچنین مشاوره در رشته های تخصصی از سوی اساتید متخصص اشاره کرد.
 
موسوی زاده با بیان اینکه در طول یکسال گذشته دانشجویان نخبه ی علمی زیادی که به صورت انفرادی و تیمی در سطح دانشگاه های استان خوزستان فعالیت داشته اند شناسایی و سازماندهی شدند، اظهار کرد: در این جشنواره قصد داریم که از 40 نفر از این نخبگان که در زمینه های مختلف اعم از اختراعات، مقلات، مطالبه گری تخصصی، مقام آوران مسابقات و المپیادهای کشوری و جهانی، طراحان و موسسین و مدیران وبلاگ های تخصصی و پژوهشگاه و انجمن ها و کارگاه های نمونه ی علمی در استان تقدیر شود.
 
مسئول معاونت علمی پژوهشی بسیج دانشجویی استان خطاب به مسئولین تاکید کرد: امروزه ما در شرایطی قرار داریم که برخی از نخبگان علمی ما در دانشگاه ها، از سوی برخی از اساتید تشویق به مهاجرت می شوند.
 
وی در پایان عنوان کرد: بهترین جایزه برای یک نخبه، حمایت و استفاده از توانایی و ظرفیت علمی آن در جهت رشد و نمو در تمامی بخش های کشورمان است نه جوایز نقدی و بعضاً بی محلی و پشت گوش انداختن.
 
 
 انتهای پیام/
ارسال نظرات