شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز خطاب به منتخبان مردم شیراز در مجلس دهم:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز خطاب به نمایندگان برگزیده مجلس شورای اسلامی، نوشت: یقینا مردمی که در صفوف انتخابات شرکت کردند شایسته بهترین خدمات هستند.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۵۲
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز در نامه ای خطاب به نمایندگان برگزیده دهمین مجلس شورای اسلامی نوشت: یقینا مردمی که در صفوف طویل انتخابات شرکت کردند شایسته بهترین و بیشترین خدمات اند و در وهله نخست بهبود وضعیت اقتصادی معیشتی خویش را خواستارند.

اگر مجلس شورای اسلامی چهار خصوصیت داشته باشد، در جایگاه حقیقی خود قرار خواهد داشت ... اولاً احساس مسئولیت ، ثانیا استقلال ، ثالثا شجاعت ، رابعا فرزانگی و به کار گرفتن علم و فکر و تخصص.
(رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس ۱۱/۰۳/۱۳۷۳)

خدمت برادران بسیجی آقایان دکتر بهرام پارسایی ، مهندس فرج الله رجبی و مسعود رضایی

سلام علیکم

خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر ملت ایران با حضور حداکثری پای صندوق های رای حاضر شدند و با خلق حماسه ای دیگر ضمن تایید و اثبات جمهوریت نظام اسلامی، خواب دشمنان ایران را آشفته کردند. بدون تردید مهم ترین مولفه اهمیت بخشی به انتخابات را می توان «حضور مردم» برشمرد چرا که تجلی استحکام پیوند قلبی ملت با انقلاب اسلامی و آرمان های راستین آن همین حضور است لذا پیش از بیان هر نکته ای لازم است این عید بزرگ را به مردمی که خالقان واقعی حماسه اسفند ۹۴ بودند تبریک عرض کنیم

از همین منظر می بایست از تمامی کاندیداهایی که با حضورشان و ایجاد رقابت سالم توانستند تنور انتخابات را در سرتاسر میهن عزیزمان گرم نگه دارند تشکر و قدردانی می کنیم.
منتخبین محترم مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی؛

 ضمن عرض تبریک صمیمانه به جهت کسب اقبال مردم شیراز و نمایندگی ایشان در قوه مقننه، همانگونه که مستحضرید اکنون که توفیق خدمت گزاری به مردم فهیم ایران اسلامی، استان فارس و شهر شیراز را دارید می بایست متعهدانه با عمل به قانون اساسی تنها و تنها در پی تحقق مصالح عمومی کشور با تلاش شبانه روزی، همت و درایت و به دور از جناح بازی های مرسوم باشید، یقینا مردمی که در صفوف طویل انتخابات شرکت کردند شایسته بهترین و بیشترین خدمات اند و در وهله نخست بهبود وضعیت اقتصادی معیشتی خویش را خواستارند.

برادران عزیز؛

سخن در باب وظایف نمایندگی و انتظارات ملت بخصوص جامعه نخبگانی بسیار است که در این مجال نمی گنجد لذا بسیج دانشجویی بعنوان پرچمدار جریان دانشجویی در بیان مطالبات مردم از منتخبین عزیز شهر شیراز دعوت می نماید تا در اولین جلسه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز و همچنین در یکی از دانشگاه های شیراز شرکت نموده و شنونده توقعات دانشجویان از نمایندگان خویش باشید.

آرزوی کسب توفیقات بیشتر در راستای خدمت خالصانه و صادقانه شما عزیزان را از خداوند متعال خواستاریم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات