علی اشرف خانلری
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران:
خبرگزاری بسیج: معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با قدردانی از خبرنگاران، خاطر نشان کرد: آنان در دوران دفاع مقدس در خاکریزهای اول حضور داشتند که دین خود را به جامعه ادا کردند و بسیاری از آنها در این مسیر به فیض شهادت نایل گشته و یا به افتخار جانبازی و آزادگی نایل شدند.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۴۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ عبدالرضا زنگنه در همایش باشگاه خبرنگاران و رونمایی از کارت خبرنگاران بسیج، افزود: قلم شما خبرنگاران ارزشی و متعهد با قلم خبرنگاران دنیای غرب تفاوت بسیار دارد، چرا که شما با صداقت و صراحت قلم به منظور پیشرفت، اصلاح و رفع نارسایی ها و مشکلات مردم قلم می زنید که این حرکت شما قابل تحسین و تقدیر است.

وی گفت: خداوند نانوشته ها را می داند، وای به حال نوشته ها، بنابر این مراقب قلم های خودتان باشید و در راستای حفظ نظام و ارزش های اسلامی قلم بزنید.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: خبرنگاران ولایت مدار، در طول 37 سال عمر پر برکت جمهوری اسلامی دین خود را نسبت به نظام ادا کردند و نوشته ها و آثار گرانبهای آنان به عنوان سند معتبر، ارزشمند و غنی ایثارگری ها و جانفشانی های مردم و اقشار مختلف جامعه اقتدار و عظمت ایران را به رخ جهانیان کشیده است.

زنگنه با تجلیل از همت بلند خبرنگاران افتخاری بسیج اذعان کرد: شما به دنبال پست و مسئولیت نیستید و هدف والای شما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادای دین به خون شهدای گرانقدر انقلاب و امام راحل است.

    

ارسال نظرات