خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با اشاره بر حضور میلیونی مردم در روز انتخابات گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی گواه ولایت مداری آنهاست.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۴۴
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسبمین محمدتقی خیری گنجی در جمع بسیجیان پایگاه سکینه(س) سمنان بیان کرد: عشق به ولایت فقیه در ملت ایران موج می زند و حضور میلیونی و پرشور مردم پای صندوق های رأی گواه این امر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان اظهار کرد: ولایت مداری و ولایت پذیری را از حضرت فاطمه ی زهرا(س) باید بیاموزیم؛ ایشان تحت هرشرایطی پشتیبان و حامی ولایت فقیه بودند.

وی اظهار کرد: کفرستیزی،استکبار ستیزی و ایستادگی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی از جمله سنت های پیامبر(ص) هستند؛ بسیجیان نیز باید در راستای این سنن پیش بروند و دو شاخصه ی مهم فرد بسیجی یعنی اسلام شناسی،دین داری و دشمن شناسی را دارا باشند.

حجت الاسلام گنجی تصریح کرد: انسانی که دین ندارد هیچوقت احساس امنیت نمی کند؛چرا که افراد دین دار قلبی دارند که همواره به یاد خداوند است و به او آرامش می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه خاطرنشان کرد: احیای اسلام ناب محمدی که برگرفته از قرآن کریم است امری ضروری می باشد که مسلمانان باید آن را جدی بگیرند و اسلام را تبدیل به حکومتی جهانی کنند.

وی افزود: مردم در آینده به سه دسته شامل کسانیکه دل آن ها با خداوند و قرآن است،گروهی که به نظام و خداوند اهمیت نمی دهند و گروهی که سرسفره آمریکا هستند و با نظام هیچ سنخیتی ندارد، تقسیم می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها