فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان ضربه زدن به دین هدف دشمنی ها دشمنان است گفت: دشمن برای جدا کردن دین، ساز و کارهای مختلفی را ایجاد کرده است، اما ما باید هوشیار باشیم و دچار اشتباه نشویم چرا که امروزه اگر اشتباهی صورت گیرد جبران ناپذیر خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۲۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار حق بین در چهارمین یادواره شهدای راهیان نور گیلان شهید محمد مهدی مقدم و شهید نریمان مددی مژدهی که در راستای برگزاری اولین کنگره ملی 8000 شهید استان گیلان در  دانشگاه آزاد رشت برگزار شد، با بیان اینکه امام (ره) با درایت و تیزبینی انقلاب را مدیریت و به جهانیان عرضه کند اظهار کرد: انقلاب اسلامی با موتور محرک قوی و تیزبینی حضرت امام راحل به پیروزی رسید.
وی با اشاره به اینکه جهانخواران دنیا را به دو بلوک شرق و غرب تقسیم کرده بودند افزود: جهانخواران دنیا را به دنیای سرمایه داری و بی خدایی تبدیل کرده بودند، به طوری که هر کس پول و سرمایه داشته باشد می‌تواندجکومت کند.
فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در مخیله جهانخواران غیرقابل باور بود تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ما برای آنها سخت بود، به همین خاطر تحمل نکردند و جنگ را بر ما تحمیل کردند.
سردار حق بین ضربه زدن به دین هدف دشمنی ها دشمنان است گفت: دشمن برای جدا کردن دین، ساز و کارهای مختلفی را ایجاد کرده است، اما ما باید هوشیار باشیم و دچار اشتباه نشویم چرا که امروزه اگر اشتباهی صورت گیرد جبران ناپذیر خواهد بود.
وی با اشاره به توطئه های دشمن برای نفوذ در داخل یادآور شد: دشمن با به کارگیری تمام لوازم و ابزار بدنبال نفوذ در جامعه اسلامی است.
فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان با اشاره به این جمله تاریخی حضرت امام راحل که فرمودند «دشمن برای 50 سال بعد انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده است»، گفت: باید از تجربیات امام سود ببریم و براساس منویات مقام معظم رهبری حرکت نماییم .
سردار حق بین خارج کردن جوانان از صحنه را هدف اصلی دشمن دانست و افزود: هدف دشمن گرفتن هویت انقلابی از جوانان ایرانی است.
لازم به ذکر است: این یادواره در راستای اولین کنگره ملی 8000 شهید استان گیلان و با همکاری سپاه قدس گیلان، ستاد بزرگداشت شاهدان جبهه فرهنگی استان گیلان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و سازمان بسیج دانشجویی گیلان با حضور خانواده های شهدا، مسئولین استان و دانشجویان برگزار شد.
گفتنی است: پخش کلیپ، پخش مستندی از دو شهید محمد مهدی مقدم و تریمان مژدهی و قرائت نامه ای به رهبر توسط دختر شهید مقدم و مداحی توسط یکی از مداحان اهل بیت(ع) از برنامه های این مراسم بود.
ارسال نظرات