خبرهای داغ:
همسر شهيد كجباف با بيان اينكه دشمن در کمین شما جوانان است، گفت: دشمن از جوانان ما سیلی خورده است و می‌خواهد آنها را از صحنه مبارزه بیرون کند و نسبت به دین و مذهب و کشور بی‌تفاوت سازد.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۱۲
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،دومین یادواره «شقایق‌های صدرایی» مدرسه علوم معارف اسلامی صدرا پيش از ظهر امروز چهارشنبه 12 اسفندماه با حضور آيت​الله موسوي جزايري نماينده ولي فقيه در خوزستان و سردار فضلي جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دبیرستان پسرانه شهید مصطفی خمینی در اهواز برگزار شد.

در این یادواره همسر شهید کجباف، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: در مورد شهید سخن بسیار است. شهدای ما مظلومانه در جبهه‌های مقاومت به قتل رسیدند و کسی از لحظه شهادت و جان دادن آنها خبر ندارد. اگر این جلسات و يادواره​ها نباشد مردم مطلع نمی‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه باید شهیدان را شناخت و از اوضاع جبهه‌ها مطلع شد، خاطرنشان كرد: باید بدانیم در این جبهه‌ها چه می‌گذرد. آمریکا این بار با جنگ‌های نیابتی در این سرزمین‌های مقدس به میدان آمده است. مجاهدین ما این مسئله را به خوبی دانستند که در مقابل آنها ایستادند.

همسر شهيد كجباف با اشاره به نقش شهید در جبهه​هاي جنگ، گفت: یکی از کارهای شهید كجباف این بود که توانست مردم سوریه را در مقابل نيروهاي داعش منسجم و هماهنگ سازد. او گروهی از افراد از اقشار و کشورهای مختلف برای مقابله با تکفیریون تشکیل داد که هزاران نفر از نیروهای داعش را به هلاکت رساند. شهید کجباف ابتدا در شمال سوریه جنگید و توانست ضربات مهلکی به داعش وارد سازد. پس از آن زمانی که داعش نیروهای خود را در مرزهای اسرائیل متمرکز کرد او توانست جلوی کمک‌های اسرائیل به داعش را بگیرد و زمانی که گردان آنها محاصره شده بود، به همراه 4 همرزم خود ماندند و خود را مانند طعمه قرار دادند تا همرزمان آنها عقب‌نشیی کنند. او تا آخرین قطره خون خود جنگید تا به شهادت رسید.

وي با اشاره به ویژگی‌های شهید كجباف گفت: شهيد ویژگی‌هایي داشت كه می‌تواند برای جوانان ما الگو باشد. او مطیع رهبر و به شدت حامی ایشان بود. او در جنگ تحميلي نه بار و در جنگ سوریه سه بار مجروح شد؛ اما این جراحت‌ها باعث نمی‌شد از موضع خود عقب‌نشینی کند بلکه برای مبارزه مصمم‌تر می‌شد.

همسر شهيد كجباف ادامه داد: پايبندي به نماز اول وقت از دیگر ویژگی‌های شهید است. او در هر شرایطی نماز خود را در اول وقت می‌خواند. همچنین به والدین خود احترام می‌گذاشت و مطیع آنها بود و همین دو ویژگی‌ او را به این مقام رساند.

وی شجاعت را از دیگر ویژگی‌های شهید برشمرد و گفت: به گفته دوستان و همرزمان شهيد، او در جبهه‌های دفاع مقدس در همه عملیات‌های سخت شرکت می‌کرد و خط‌شکن بود. در جبهه‌های سوریه نیز چنین بود.

همسر شهيد كجباف در پايان خطاب به دانش​آموزان دبيرستان صدرا خاطرنشان کرد: دشمن در کمین شما جوانان است. دشمن از جوانان ما سیلی خورده است. بدانید می‌خواهد شما را از صحنه مبارزه بیرون کند و شما را نسبت به دین و مذهب و کشور بی‌تفاوت سازد. ان‌شاءالله بتوانید راه شهدا را ادامه دهید و نگذارید پرچم شهدا بر زمین بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها