خبرهای داغ:
سردار فضلی با اشاره به اخلاص شهدا اظهار كرد: باید در تمامي كارها، نیتمان را قربه‌ الی الله کنیم. خود و کارهایمان را در تعامل با خدا قرار دهیم و از ریا دور بمانیم.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۱۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سردار علي فضلی، رئیس ستاد راهیان نور کشور و جانشین رئيس سازمان بسیج مستضعفین در دومین یادواره «شقایق‌های صدرایی» مدرسه علوم معارف اسلامی صدرا كه پيش از ظهر امروز چهارشنبه 12 اسفندماه در دبیرستان پسرانه شهید مصطفی خمینی در اهواز برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدا، گفت: برابر خبری، 120 دانش‌آموز این دبیرستان در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت رسیدند، تا امروز در جزیره امن جمهوری اسلامی ایران حیات خود را سپری کنيم.

وی در ادامه سخنان خود به بازگويي خاطراتي از دوران دفاع مقدس پرداخت و با اشاره به سخنان امام(ره) در سال 64 زماني كه به محضر ايشان شرفیاب شده بود، گفت: در آن سالها به دليل محدوديتهاي موجود به عملیاتهاي کوچک در مقابله دشمن بسنده می‌کردیم. در ديدار با امام(ره) در سال 64، ايشان فرمودند: «هر شب به دشمن هجمه کنید و خواب را از چشم دشمن بگیرید، به دشمن امان ندهید». آیا این سخن فقط برای آن سال بود یا اینکه می‌تواند برای آینده نیز راهبرد باشد؟ معلوم است امام(ره) در اين سخن یک استراتژی را برای امت ترسیم می‌کند؛ استراتژی که ما به اطاعت از ایشان و پیروی از مقام معظم رهبری باید آن را جلو ببریم.

سردار فضلی در پايان به نقل چند خاطره از دوران دفاع مقدس پرداخت و با اشاره به اخلاص شهدا خاطرنشان کرد: باید در تمامي كارها، نیتمان را قربه‌ الی الله کنیم. خود و کارهایمان را در تعامل با خدا قرار دهیم و از ریا دور بمانیم.

گفتني است، مداحي حاج رضا نبوي و شعرخواني ابراهيم سنايي از ديگر برنامههاي دومین یادواره «شقایق‌های صدرایی» مدرسه علوم معارف اسلامی صدرا بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها