نمایشگاه کتاب "عیدی با طعم کتاب" در اراک افتتاح شد

نمایشگاه کتاب "عیدی با طعم کتاب" در کتابخانه دکتر حصیبی اراک افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۴۵۷۷۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، علیرضا بهنام فر ضمن اعلام ساعات بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه از 13 اسفندماه لغایت 23 اسفندماه از ساعت 8 صبح تا پایان ساعت فعالیت کتابخانه دکتر حصیبی اراک پذیرای علاقه مندان خواهد بود.


وی افزود: در نمایشگاه بیش از 4 هزار عنوان کتاب در قالب 20 هزار نسخه در معرض دید عموم قرار گرفته که بیشتر با موضوعات سبک زندگی ایرانی اسلامی، دفاع مقدس و کتاب کودک ارائه شده است.


رئیس اداره شهرستان‌های سازمان کتابخانه‌های استان مرکزی تصریح کرد: محصولات فرهنگی هنری و کتب ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف 30 درصدی است تا گامی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی باشد.


بهنام فر با اشاره به لزوم ترویج فراهم مطالعه گفت: از آنجا که دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند تا مانع از کسب علم توسط ملت ایران به ویژه نسل جوان دارد و برای رسیدن به این خواسته خود درصدد ترویج جهل هستند برپایی نمایشگاه های کتاب می تواند گامی تاثیرگذار برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.


این نمایشگاه با حضور مدیرکل اسبق ارشاد استان مرکزی، مدیرکل سازمان کتابخانه های استان مرکزی، مسئول حفظ آثار سپاه روح الله و جمعی دیگر از مسئولان استان افتتاح شد.


در حاشیه این نمایشگاه نیز تقویم "گلبرگ سرخ" در حوزه فرهنگ و ادبیات دفاع مقدس با حضور مسئولین استان رونمایی شد.


این تقویم که برای پنجمین سال متوالی به همت موسسه فرهنگی و هنری طلائیه اراک منتشر می شود و مزین به عکس شهدای دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم استان مرکزی است.


این نمایشگاه با همکاری سپاه ناحیه اراک، سازمان کتابخانه های عمومی استان مرکزی و سفیران طلائیه برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار