فرهنگسرای اخلاق در اختتامیه نمایشگاه گروهی عکاسی "روزهای زندگی" برگزار می کند
در اختتامیه نمایشگاه گروهی عکاسی "روزهای زندگی 4" از کتاب این نمایشگاه متشکل از 53 اثر از 53 عکاس برگزیده رونمایی می شود.
کد خبر: ۸۶۴۵۷۳۸
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق در این اختتامیه که روز شنبه 15 اسفند ماه ساعت 15 برگزار خواهد شد از کتاب "روزهای زندگی 4" رو نمایی خواهد شد و همچنین از هیئت داوران در این برنامه تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است در این برنامه  که با پخش کلیپ همراه خواهد بود داوران این جشنواره به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و از  هر کدام از مراحل مختلف این برنامه، از آغاز تا پایان سخن خواهند گفت و با تاکید بر نقاط قوت این برنامه، امید هایی که میتوان به همچین جشنوار هایی داشت را برجسته خواهند کرد.

در این برنامه نیز کتاب روزهای زندگی 4 به برگزیدگان و داوران به رسم یادبود اهدا خواهد شد و همچنین از آنجا  که شرکت برای همه آزاد بوده و هر کس می توانست فارغ از جنسیت و سن و سال در این فراخوان شرکت کند، افراد زیادی با سنین مختلف شرکت کردند که این از مزیت ها و نقاط قوت این جشنواره بود. بنا بر این استقبال، در روز اختتامیه این جشنواره از کم سن و سال ترین و مسن ترین شرکت کننده تقدیر وتشکر به عمل خواهد آمد.

شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است و علاقه مندان به شرکت در این برنامه می توانند به سالن سرای حضور فرهنگسرای اخلاق واقع در خیابان پیروزی ،خیابان شکوفه،خیابان شهید کاظمی،جنب بوستان گلزار مراجعه کنند.

ارسال نظرات