خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد کبودراهنگ خبر داد

استقرار 20 پایگاه سیار در شیرین سو در جشن عاطفه ها

رئیس کمیته امداد کبودراهنگ گفت: 20 پایگاه سیار در شهر شیرین سو به منظور جمع آوری هدایا برای کمک رسانی به نیازمندان مستقر شدند.
کد خبر: ۸۶۴۵۶۰۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، جمشید محمدی با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد: 2 پایگاه در کبودراهنگ، یک پایگاه در گل تپه و 20 پایگاه سیار در شیرین سو در راستای کمک رسانی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد اسقرار یافتند.

وی گفت: به منظور تقویت فرهنگ احسان و کمک به نیازمندان این جشن در 130 آموزشگاه دایر می شود.

رئیس کمیته امداد کبودراهنگ درخصوص 7 میلیارد ريال کمک مردم به افراد تحت پوشش در سال گذشته تصریح کرد: بیش از 5 میلیارد ريال نیز برای بیمه تامین اجتماعی مددجویان و 3 میلیارد ريال به منظور رفع سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال صرف شده است.

وی با اشاره به حمایت و سلامت خانواده که بخشی از نیازهای مددجویان و ولی نعمتان را مرتفع نموده تصریح کرد: تمام ایتام کمیته امداد شهرستان تحت پوشش طرح اکرام است.

محمدی درخصوص کمک معیشتی کمیته امداد در طی سالجاری گفت: بیش از 26 میلیارد ريال کمک معیشتی به 4 هزار و 197 خانواده در قالب 8 هزار و 850 نفر از افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

وی با اشاره بر اینکه خدمات فرهنگی و ارتقاء شاخص های فرهنگی نیازمندان و مددجویان تحت حمایت یکی از عملکردهای مهم این اداره محسوب می شود تصریح کرد: در این راستا با ارائه خدمات آموزش خانواده به یک هزار و 200 نفر و ارائه خدمات مشاوره ای به 2 هزار و 317 نفر در قالب مشاوره های فردی و گروهی از ولی نعمتان، همانند سال‌های گذشته گامی موثر در این راستا برداشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات