خبرگزاری بسیج: رییس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران همزمان با آغاز به کار هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی گفت: براساس بررسی های ما دو هزار و 569 زن سرپرست خانوار نمایشگاه این دوره را حمایت می کنند و زیر پوشش برندها هستند .
کد خبر: ۸۶۴۵۵۶۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ فهیمه فیروزفر با بیان اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی اگر هزینه تولید کاهش یابد قیمت محصول نیز کاهش پیدا می کند و استقبال شهروندان ازخرید بیشتر می شود، تصریح کرد: بسیاری از برندها از ما درخواست کردند تا به آنها زنان سرپرست خانوار را به عنوان نیروی کار معرفی کنیم .

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین فاکتورها برای حضور برندها کیفیت بالای محصولات و رضایت شهروندان است گفت: در این دوره از نمایشگاه ده برند قبلی به دلیل عدم کسب رضایت مشتری حذف و ده برند جدید جایگزین آن شده اند.

وی ادامه داد: در این دوره با تعامل صورت گرفته با انجمن صنایع پوشاک، هر روز ناظرین انجمن در نمایشگاه حضور یافته و  بر نحوه ارائه کالا نظارت خواهند داشت.

به گفته این مقام مسئول در هشتمین دوره از نمایشگاه زنان و تولید ملی 36 غرفه زنانه ،21 غرفه مردانه ، 13 غرفه کودک ، 13 صنایع دستی، 2 غرفه کالای حجاب ، 2 غرفه کالای خواب و 2 غرفه محصولات چرم فعال هستند. ضمن اینکه محصولات غرفه حجاب با 20 درصد تخفیف ارایه می شود .

فیروزفر در ادامه به رونمایی از شبکه مجازی نمایشگاه زنان و تولید ملی اشاره کرد و گفت: در این سایت تمامی کوثرها و برندها حضور داشته و از طریق این سایت فرصتی را فراهم کردیم تا تمامی برندها نیازهای خود را مطرح کنند و با یکدیگر ارتباط داشته باشند .

به گفته رییس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران در این سایت  لینک فروش آنلاین بسیاری از برندها موجود است و شهروندان به آسانی امکان خرید تولیدات ملی را دارند .

هشتمین دوره نمایشگاه زنان و تولید ملی از  یازدهم اسفندماه کار خود را آغاز کرده و تا بیست و سوم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار می شود و علاقه مندان از ساعت 10 تا 21 می توانند از غرفه ها بازدید کنند.

 

 

 

ارسال نظرات