به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ فهیمه فیروزفر با بیان اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی اگر هزینه تولید کاهش یابد قیمت محصول نیز کاهش پیدا می کند و استقبال شهروندان ازخرید بیشتر می شود، تصریح کرد: بسیاری از برندها از ما درخواست کردند تا به آنها زنان سرپرست خانوار را به عنوان نیروی کار معرفی کنیم .
وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین فاکتورها برای حضور برندها کیفیت بالای محصولات و رضایت شهروندان است گفت: در این دوره از نمایشگاه ده برند قبلی به دلیل عدم کسب رضایت مشتری حذف و ده برند جدید جایگزین آن شده اند.
وی ادامه داد: در این دوره با تعامل صورت گرفته با انجمن صنایع پوشاک، هر روز ناظرین انجمن در نمایشگاه حضور یافته و بر نحوه ارائه کالا نظارت خواهند داشت.
به گفته این مقام مسئول در هشتمین دوره از نمایشگاه زنان و تولید ملی 36 غرفه زنانه ،21 غرفه مردانه ، 13 غرفه کودک ، 13 صنایع دستی، 2 غرفه کالای حجاب ، 2 غرفه کالای خواب و 2 غرفه محصولات چرم فعال هستند. ضمن اینکه محصولات غرفه حجاب با 20 درصد تخفیف ارایه می شود .
فیروزفر در ادامه به رونمایی از شبکه مجازی نمایشگاه زنان و تولید ملی اشاره کرد و گفت: در این سایت تمامی کوثرها و برندها حضور داشته و از طریق این سایت فرصتی را فراهم کردیم تا تمامی برندها نیازهای خود را مطرح کنند و با یکدیگر ارتباط داشته باشند .
به گفته رییس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران در این سایت لینک فروش آنلاین بسیاری از برندها موجود است و شهروندان به آسانی امکان خرید تولیدات ملی را دارند .
هشتمین دوره نمایشگاه زنان و تولید ملی از یازدهم اسفندماه کار خود را آغاز کرده و تا بیست و سوم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار می شود و علاقه مندان از ساعت 10 تا 21 می توانند از غرفه ها بازدید کنند.