خبرگزاری بسیج: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن ارزیابی مثبت اثرات اجتماعی "جشنواره شهر مهر" که در منطقه 20، جنوبی ترین نقطه شهر تهران در حال اجراست، از عوامل اجرایی آن تقدیر به عمل آورد.
کد خبر: ۸۶۴۵۵۶۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی در جریان بازدید از منطقه 20، در خصوص اجرای "جشنواره شهر مهر" در محله 13 آبان شهرری گفت: این جشنواره فرهنگی که با محوریت اخلاق اسلامی و شناخت صحیح سیره رسول اکرم(ص) در حال اجراست می تواند در میان شهروندان و آحاد جامعه جامعه بسیار موفق کارساز عمل کند.

امرودی اجرای جشنواره شهر مهر برای دانش آموزان را ارزشمند برشمرد و افزود: ترویج اخلاق شهروندی بر اساس سیره رفتاری پیامبر عظیم الشان(ص) در اقشار مختلف جامعه از اولویت های اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری تهران است که در این میان دانش آموزان موثرترین قشر هستند.

 برومند نامداری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه جشنواره شهر مهر با مشارکت شهرداری ناحیه 3 این منطقه به اجرا درآمده است، گفت: این جشنواره فرهنگی با استقبال گسترده ای از سوی شهروندان و دانش آموزان برخوردار بوده است و همچنان روند اجرایی آن ادامه خواهد داشت.

نامداری با اشاره به اینکه آمادگی اجرای جشنواره شهر مهر در دیگر نواحی هفتگانه منطقه 20 نیز وجود دارد، افزود: مدارس، مساجد، پایگاه های بسیج، حوزه های علمیه و خانه های خانواده و سبک زندگی، اخلاق و مهارت های اجتماعی و قرآن و عترت سرای محله ها نیز با عوامل اجرایی این جشنواره مشارکت دارند.

  علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از روند اجرایی جشنواره شهر مهر می توانند به نشانی اینترنتی www.shahremehr.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات