علی اشرف خانلری
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به تهدیدات جنگ نرم دشمن، بر فعالیت بسیجیان در عرصه تولید و انتشار اخبار ارزشی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۴۵۵۵۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار علی نصیری با اشاره به فعالیت ها و تلاش های خالصانه و بی منت و بدون چشمداشت بسیجیان، افزود: بسیجی با نگاه دنیایی و مادی به مسائل نمی نگرد، بلکه به دنبال منفعت عموم مردم  است و آرمانگرایانه می اندیشد.

نصیری اظهار داشت: امروز رسانه و فضای مجازی سلاح برنده و کارساز در جنگ نرم بوده و قدرت تخریب و یا آبادانی آن به مراتب بیشتر از سلاح های سخت و نظامی است.

 رسانه‌های مجازی به سلاحی در اختیار جوانان تبدیل شده‌اند و در زمانه‌ای که رسانه ها حرف اول را در سرعت انتقال اطلاعات، می‌زنند؛ توانمندی بی‌نظیر بسیجیان در اقصی نقاط کشور، ظرفیتی بسیار بالا و قدرتمند برای نشر فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است. 

نصیری گفت: باشگاه خبرنگاران بسیج؛  متشکل از بسیجیانی است که دغدغه‌  ارزش ها و آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر را دارند. 

وی خاطرنشان کرد: مجادتهای بسیجیان در حوزه‌های آموزش، درمان، سازندگی، هنری، علمی، عقیدتی، اخلاقی، خودسازی و عبادت، فرهنگ و سیاست، مبارزه با تهدیدات نرم دشمنان انقلاب و... سرفصل ماموریت های باشگاه خبرنگاران سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران است.

ارسال نظرات