عضو کمیسیون بودجه در گفتگو با «بسیج»:

خودروسازان به بانک‎ها میلیاردها دلار بدهکارند

عضو کمیسون محاسبات مجلس گفت: متولیان خودروساز در انتظار سرازیری سوبسید و پول از خزانه دولت به کارخانه‎های خودروسازی هستند لذا دولت وام هزار میلیاردی برای خودوسازان واریز می‎کند ولی وام ازدواج دختران و پسران مملکت که برای دریافت 2 میلیون تومان در نوبت زمانی طولانی مانده اند را مدّ نظر قرار نمی‎دهد؟!
کد خبر: ۸۶۴۵۵۳۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و عضو کمیسیون بودجه، برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: کارخانه‎های خودرو سازی به کیفیت خودرو توجه نمی‌کنند چراکه هزاران میلیارد دلار به بانک‎ها بدهی دارند.

نماینده مردم آمل گفت: متولیان خودروساز در انتظار سرازیری سوبسید و پول از خزانه دولت به کارخانه‎های خودروسازی هستند لذا دولت وام هزار میلیاردی برای خودوسازان واریز می‎کند ولی وام ازدواج دختران و پسران مملکت که برای دریافت 2 میلیون تومان در نوبت زمانی طولانی مانده اند را مدّ نظر قرار نمی‎دهد؟!

یوسفیان خاطر نشان کرد: نظارت بر خودروسازان امری ضروری است خودروسازان به بهانه عرضه خودروی با قیمت پایین به مردم  از دولت پول می‎گیرند و نتیجه اش آتش گرفتن خودروی صفر در خیابان است.

وی در خاتمه افزود: با سیستم نظارتی می‎توان خسارت و کم‎کاری خودروسازان را از خودشان دریافت داشت نه خزانه دولت و یا جیب مردم.

ارسال نظرات