اعزام اولین کاروان دانشجوی استان به مناطق عملیاتی جنوب

صبح امروز اولین کاروان دانشجویان پسر استان کردستان با بدرقه فرمانده سپاه بیت المقدس, روسا و مسئولین دانشگاهی از دانشگاه آزاد اسلامی سنندج راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۸۶۴۵۴۹۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز اولین کاروان دانشجویان پسر استان کردستان با بدرقه سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس, روسا و مسئولین دانشگاهی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

در این مراسم علی محمد پناه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: 2100 نفر از دانشجویان استان کردستان در قالب دو کاروان برادران و دو کاروان خواهران در طی 15 روز عازم مناطق عملیاتی جنوب می شوند . وی گفت: امروز اولین کاروان اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی استان کردستان با حضور 450 دانشجوی پسر عازم سرزمین های نور و فداکاری می شوند.

وی افزود: در طول این اردو تعدادی از راویان و اساتید دانشگاهی که خود از یادگاران دوران دفاع مقدس هستند و در صحنه های جبهه و جنگ حضور داشتند این دانشجویان را همراهی می کنند.

محمدپناه ادامه داد: اگر نسل دیروز ما قلم ها را بر زمین گذاشتند و برای دفاع از کیان مملکت, اصلیترین سرمایه خود را در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم این نظام و این انقلاب کردند امروز نیز نسل جدید ما باید آن فداکاری ها را قدر نهند و در شناخت رشادت آنها تلاش کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان افزود: اگر رسالت دیروز دانشجویان ما در جبهه سخت و حضور در پشت سنگرهای نبرد بود امروز دانشجویان ما در جبهه نرم با دشمن بجنگند.

وی افزود: راهیان نور تداوم خط سرخ شهادت و ایثار برای برپایی عدالت اسلامی و پرچم اسلام ناب محمدی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار