واکنش نقوی‌حسینی به اظهارات صالحی در گفتگو با «بسیج»:
نقوی‌حسینی گفت: طبق مصوبه مجلس در تصویب برجام و شرایط 9 گانه‎ای که مقام معظم رهبری به دولت ابلاغ فرمودند؛ عدم اجازه به بازرسی از مراکز نظامی کشور صراحتا ذکر شده است و چنین موضوعی در برنامه کشور ما نیست.
کد خبر: ۸۶۴۵۴۵۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
سید حسین نقوی‌حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات علی اکبر صالحی در گفتگو با وبگاه «العربی الجدید» مبنی بر اینکه اگر آژانس دلایل قانع‌کننده ای داشته باشد برای بازرسی از مراکز نظامی مشکلی نیست تصریح کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با بازرسی مراکز نظامی همان موضع قبلی است و به طور قاطع اجازه هیچ نوع بازرسی از اماکن نظامی داده نخواهد شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه دولت هم قبلا اعلام کرده که ما این بخش از قطعنامه شورای امنیت را عمل نمی‎کنیم گفت: فکر می‎کنم در این زمینه موضعی غیر ازین موضع وجود ندارد لذا اجازه بازرسی از اماکن نظامی به هیچ کس داده نخواهد شد.

نقوی حسینی در خاتمه تاکید کرد: طبق مصوبه مجلس در تصویب برجام و شرایط 9 گانه‎ای که مقام معظم رهبری به دولت ابلاغ فرمودند  عدم اجازه به بازرسی از مراکز نظامی کشور صراحتا ذکر شده است و چنین موضوعی در برنامه کشور ما نیست.
ارسال نظرات