مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه شهدای گمنام آمدند تا بگویند کتاب دفاع مقدس هنوز بسته نشده است، خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در آستانه برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان به بهره‌‍مندی بیشتر از فرهنگ شهادت و ایثار کمک می‌کند.
کد خبر: ۸۶۴۵۳۹۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، رسول جلائی در جلسه هماهنگی روز شهدا که در استانداری برگزار شد اظهار کرد: در آستانه روز 22اسفند ایام شهادت حضرت زهرا (س)؛ گیلان میزبان 10 شهید گمنام خواهد بود و مراسم تشییع شهدا در رشت برگزار خواهد شد.

وی از تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد انزلی خبر داد و افزود: ستاد منطقه چهارم نیروی دریایی در انزلی، رضوانشهر و ماسال از مکان های تدفین 8شهید دیگر خواهد بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان به خاکسپاری 87 شهید گمنام در 27 نقطه مختلف گیلان اشاره کرد و یادآور شد: 40 شهید گمنام در دوران دفاع مقدس در گیلان خاکسپاری شده است.

جلایی با بیان اینکه بیش از 450 شهید مفقودالجسد در گیلان داریم که پیکرشان به کشور بازنگشته است یادآور شد:  29 شهید گمنام گیلانی در مزار شهدای رشت مدفون هستند.

وی با بیان اینکه شهدای گمنام آمدند تا بگویند کتاب دفاع مقدس هنوز بسته نشده است، خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در آستانه برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان به بهره‌‍مندی بیشتر از فرهنگ شهادت و ایثار کمک می‌کند.

ارسال نظرات