کریمی قدوسی در گفتگو با «بسیج»:

اجرایی نشدن سوئیفت ضعف برجام را نشان داد/ مدافعان برجام در کمیسیون امنیت ملی مطرود ملت شدند

نماینده مردم مشهد با اشاره به اینکه امروز در پسابرجام به تدریج رخ برجام درحال رونمایی شدن است و آقایان مدام از ضعف های آن صحبت می کنند، گفت: اجرایی نشدن سویفت نشان می دهد که طرف مقابل در عمل به تعهدات نیم بند خود نیز مصر نیست.
کد خبر: ۸۶۴۵۲۲۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

محمد جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه نتایج انتخابات 7 اسفند نشان می دهد تبلیغات برجام نتوانسته است به هدف خود برسد، گفت: در طول مذاکرات تیم رسانه ای دولت و جریان اصلاحات تلاش داشتند تا واقعیت های برجام را از نظر مردم دور نگاه دارند و اگر کسی هم علیه برجام حرف می زد به شدت مورد هجمه قرار می گرفت.

وی با اشاره به اینکه امروز در پسابرجام به تدریج رخ برجام درحال رونمایی شدن است و آقایان مدام از ضعف های آن صحبت می کنند، گفت: اجرایی نشدن سویفت نشان می دهد که طرف مقابل در عمل به تعهدات نیم بند خود نیز مصر نیست.

نماینده مردم مشهد با بیان اینکه از 26 نفر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم فقط 5 نفر رای آوردند گفت: تقریبا تمامی افرادی که در کمیسیون امنیت ملی از برجام حمایت کردند با استقبال مردمی روبه رو نشدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار