خبرهای داغ:
جانشین تیپ پیاده حضرت مهدی (عج) خوزستان:
جانشین فرماندهی تیپ پیاده حضرت مهدی (عج) خوزستان گفت: امروزه با درایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، عظمت انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادر شده است.
کد خبر: ۸۶۴۵۱۰۴
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سرهنگ علی نجف وند شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم شمال استان خوزستان شامل شهرهای دزفول، شوش و اندیمشک که با حضور مسئولان کشوری و لشگری و خانواده شهدای مدافع حرم به همت دانشکده سما واحد دزفول در این دانشکده برگزار شده بود، اظهار کرد: سوریه یک کشور اسلامی در جنوب غربی آسیا و همسایه کشورهای ترکیه، اردن، عراق و فلسطین اشغالی است.

وی افزود: اگر ما تا دیروز می خواستیم در ایران، خودمان را به فرات برسانیم امروز در مرزهای ترکیه و استان های دیرالزور و ابوکمال خود را به سرچشمه فرات رساندیم.

جانشین فرماندهی تیپ پیاده حضرت مهدی (عج) خوزستان تصریح کرد: در زمان های گذشته، سوریه کشوری بود که در هیچ کجای آن نام های مبارک علی، فاطمه و اسامی ائمه اطهار پیدا نمی شد اما امروز شهدای مدافع حرم ما کاری کردند که خیلی از مردم این کشور اسامی آنها را برروی فرزندان خود بگذارند.

سرهنگ نجف وند با بیان اینکه امروز گردان امام حسین (ع) ما در سوریه و عراق می درخشد و شاگردان حضرت امام خواب را بر اسرائیلی ها حرام کرده اند، گفت: عربستانی که به پشتوانه آمریکا در حال شاخ و شانه کشیدن است  نیروهایش مزدورانی هستند که با پول های نفتی وارد معرکه شده اند اما آنقدر توانایی ندارند که حتی وارد میدان جنگ شوند و از طرفی آمریکا و عربستان، نیروهای آدم کش حرفه ای را وارد یمن می کنند.

وی اظهار کرد: اما در ایران تیپ حضرت مهدی (عج) چندین هزار نیروی سازمان دهی شده دارد که تمام این نیروها به محض شنیدن نام عراق و سوریه خواهان اعزام به این کشورها هستند.

جانشین تیپ پیاده حضرت مهدی (عج) خوزستان با بیان اینکه امروزه با درایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادر شده است، افزود: در هر کجای دنیا که صدای مظلومی به گوش برسد،  نیروهای سپاه پاسداران، ارتش، نیروهای مردمی و تمام شیرمردان و شیرزنان این مملکت در آنجا حاضر می شوند به گونه ای که ما تاکنون بارها مراجعه کنندگان خانم نیز برای اعزام به سوریه داشته ایم اما ما برای اعزام محدودیت داریم و قطعا نیازی به اعزام نیروهای زیاد نیست چرا که امروزه در عراق و سوریه خوشبختانه نیروهای مردمی وضع را به دست گرفته اند.

نجف وند بابیان اینکه دشمنان و تروریست ها آمده بودند تا طومار سوریه را بپیچانند اما جوانان ما اجازه ندادند، تصریح کرد: خوشبختانه هرروز جبهه اسلام در حال گسترش و پیشرفت است.

وی همچنین با بیان اینکه امروز با برگزاری انتخابات پرشور توسط مردم مشت محکمی بر دهان استکبار زده شد، گفت: امیدوار هستیم که پرچم اسلام تمام سنگرهای کلیدی دنیا را فتح کند و ایران در تمام دنیا عزتمند تر و سربلند تر شود.

نوحه خوانی، شعر سرایی، بیان خاطره از زبان جانباز مدافع حرم دزفولی و تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم شهرستان های دزفول، شوش و اندیمشک توسط مسئولین حاضر، از دیگر برنامه های این یادواره شهدای مدافع حرم شمال خوزستان بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها