خبرهای داغ:
معاون آموزشی حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) کبودراهنگ خبر داد

جذب 35 طلبه برای سال تحصیلی جدید در حوزه علمیه کبودراهنگ

معاون آموزشی حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) کبودراهنگ از جذب 35 طلبه برای سال تحصیلی جدید در حوزه علمیه کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۵۰۸۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، مهربانی اظهار کرد: برای سال تحصیلی جدید 35 طلبه از طریق مصاحبه می‌توانند وارد حوزه علمیه کبودراهنگ شوند.

وی افزود: از بین واجدین شرایط پس از مصاحبه حضوری 30 طلبه به صورت حضوری و 5 طلبه به صورت غیر حضوری برای تحصیل در دروس سطح 2 جذب حوزه علمیه خواهران شهرستان کبودراهنگ می‌شوند .

معاون آموزشی حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) کبودراهنگ بیان داشت: متقاضیان می توانند تا اواسط اردیبهشت ماه سال آینده با مراجعه به آدرس اینترنتی www.whc.ir برای سال تحصیلی 96- 95 حوزه های علمیه خواهران ثبت نام کنند .

وی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه از عناصر مهم و اصلی مولد فرهنگ در کشور هستند خاطرنشان کرد: این حوزه علمیه فعالیت خود را در سال 92 با 35 طلبه آغاز به کار کرد که تاکنون پس از گذشت سه سال طلبه های خود را برای آموزش و تحصیل سطح 2 به 95 نفر افزایش داده است .

مهربانی یادآور شد: حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) کبودراهنگ با هدف اشاعه فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی در سال 92 آغاز به کار کرده است تا با استفاده از روش های تعلیم و تربیت اسلامی بانوانی اندیشمند، اسلام شناس، صاحب نظر، وارسته و الگویی برای دیگر بانوان مسلمان در کشور تربیت کند .

وی در پایان جذب 10 نفر از اساتید مجرب با تحصیلات سطح 3 و 4 در رشته های تفسیر علوم قرآنی، فلسفه، اصول و فقه، آماده‌سازی استعدادهای برتر برای تحصیل در مقاطع بالاتر، تربیت کارشناسان مسائل دینی و مشاوران مذهبی را از عمده فعالیت‌های حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) کبودراهنگ تاکنون برشمرد .

انتهای پیام /

ارسال نظرات