رئیس بسیج رسانه شهرستان تنگستان گفت: حضور آگاهانه با لبیک به مقام معظم رهبری در پای صندوق‌های رأی ثابت کرد که مردم قدرشناس نعمت استقلال و آزادی در جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۶۴۵۰۴۴
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

به گزارش  خبرگزاری بسیج در تنگستان، امین ماندگار ظهر امروز در نشست شورای بسیج رسانه تنگستان با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در روز هفتم اسفندماه اظهار داشت: وعده الهی نصرت و یاری مؤمنان است که بارها و بارها شاهد تحقق این وعده حق در طول این سال‌ها بوده‌ایم و حماسه‌آفرینی مردم در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب منتخبین پنجمین مجلس خبرگان رهبری و دهمین مجلس شورای اسلامی از جمله این نصرت‌های الهی بود.

وی افزود: مشارکت گسترده آحاد در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مبیّن فهم سیاسی مردمی است که برای تعیین آینده خود پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و فارغ از هر نتیجه‌ای یقیناً پیروز واقعی مردمی خواهند بود که به یاوه‌گویی‌های بیگانگان پایان دادند و معجزه‌ای همچون 22 بهمن آفریدند.

ماندگار حضور گسترده همراه با رقابت و توأم بانظم و آرامش حاکم بر فضای انتخابات را بی‌گمان دلیل روشنی بر عظمت و اقتدار ملی نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد‌: این حضور آگاهانه با لبیک به مقام معظم رهبری در پای صندوق‌های رأی شکل گرفت و ثابت شد که مردم قدرشناس نعمت استقلال و آزادی در جمهوری اسلامی هستند.

رئیس بسیج رسانه شهرستان تنگستان در پایان از تمامی برگزارکنندگان امر انتخابات، به‌ویژه اعضای ستاد انتخابات شهرستان تنگستان، اعضای شورای نگهبان، نامزدهای حضور یافته در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی و همچنین از حضور و مشارکت حداکثری مردم شهرستان تنگستان در انتخابات هفتم اسفندماه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها