شهردار سنندج گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته پروژه تقاطع غیر همسطح کوسه هجیج، پارکینگ طبقاتی، تونل انقلاب و طرح تعریض پل قشلاق سنندج سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۶۴۵۰۰۳
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، منوچهر فخری شهردار سنندج امروز در بازدید سه ساعته از پروژههای شهری که با حضور اعضای شورای شهر، معاونین شهرداری و اصحاب رسانه کُردستان برگزار شد، با اشاره به اولویت اتمام پروژههای عمرانی نیمه تمام در سطح شهر، گفت: شهرداری سنندج اتمام تمامی پروژه‌های عمرانی نیمه تمام شهری را با اولویت چهار پروژه تقاطع کوسه هجیج و کمربندی آبیدر، پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی، تونل خیابان انقلاب، و طرح تعریض پل قشلاق در دستور کار خود دارد.

نخستین پروژه هایی که مورد بازدید قرار گرفت تقاطع غیر همسطح کوسه هجیج بود

در جریان بازدید از این پروژه شهردار سنندج گفت: مطالعاتطرحهای عمرانی باید براساس نیاز مکانی و زمانی در سطح شهر آغاز شود.

منوچهر فخری بیان کرد: رعایت نکردن سیکل زمانی در انجام طرحهای عمرانی شیرینی کار را از بین خواهد برد.

وی تاکید کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و تامین منابع مالی این پروژه به مناسبت هفته دولت در سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

دومین پروژ های که امروز مورد بازدید قرار گرفت پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی بود

شهردار سنندج در جریان بازدید از این پروژه از شورای شهر بخاطر تامین منابع مالی این طرح که از محل عوارض عدم احداث پارکینگ تامین می شود تقدیر و تشکر کرد.

فخری از اتمام این پروژه در نیمه نخست سالجاری خبر داد و تاکید کرد: با بهره برداری از این پارکینگ بخش عظیمی از مشکل ترافیک در مرکز شهر حل خواهد شد.

پروژه تونل انقلاب سومین پروژه ای بود که امروز مورد بازدید مسئولان شهر قرار گرفت

شهردار سنندج در جریان بازدید از تونل گفت: متاسفانه عدم اتمام بموقع پروژه های عمرانی باعث نارضایتی و بی اعتمادی مردم به مجموعه شهرداری شده است .

فخری با بیان اینکه رفع مشکل ترافیک انتهای خیابان انقلاب و میدان نبوت در گرو بهره برداری از این تونل است تاکید کرد: با برگزاری جلسه با مالکان مشکل معارض این پروژه بزودی حل خواهد شد.

وی از اتمام این طرح عمرانی تا بهمن ماه سال آینده خبر داد و گفت: به زمان اعلام شده برای اتمام این طرحها بسیار پایبندیم و تمام سعی خود را در راستای اتمام این پروژه ها انجام خواهیم داد.

تعریض پل قشلاق سنندج آخرین پروژه ای مورد بازدید امروز بود

شهردار سنندج گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته اتمام پروژه هایی که در کاهش ترافیک نقش بسزایی داشته باشد در اولولیت کاری مجموعه شهرداری قرار خواهد گرفت.

دکتر فخری افزود: تعریض پل قشلاق از جمله طرحهایی است که در جهت کاهش ترافیک در مسیر ورودی شهر بسیار حائز اهمیت است.

شهردار سنندج در پایان از اتمام این طرح به مناسبت 22 بهمن ماه سال آینده خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری و تلاش دو چندان سال آینده بتوانیم این چهار پروژه نیمه تمام را در سطح شهر به بهره برداری برسانیم.

ارسال نظرات