خبرهای داغ:
رئیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان:
حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در نخستین جلسه شورای مشورتی زن و خانواده در جامعه گفت: احیا گفتمان نظام زن و خانواده در بستر مسجد طراز اسلامی و جامعه اسلامی از مهمترین رسالت های شورای مشورتی باتوان است.
کد خبر: ۸۶۴۴۹۹۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در نخستین جلسه شورای مشورتی زن و خانواده در جامعه گفت: احیا گفتمان نظام زن و خانواده در بستر مسجد طراز اسلامی و جامعه اسلامی از مهمترین رسالت های شورای مشورتی بانوان است.

وی ادامه داد: کارکرد شورای مشورتی زن و خانواده در جامعه در راستای هدفمند سازی فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی مساجد، استفاده از نظرات کارشناسی فکری در جهت ارتقا و اعتلای بخش خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد، شناسایی ظرفیت های مغفول مانده و ارائه راهکار جهت ساماندهی و ارتقا و بکارگیری در مسجد، تحقق ماموریت اصلی حوزه خواهران کانون های مساجد در جهت سیاست های ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

رئیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان بيان داشت: اعضای این شورای سعی می کنند تا اینکه محتواهایی برای عمق بخشی فعالیت های خواهران کانون های مساجد انجام شود.

وی به فعالیت و برنامه ریزی های اعضای شورای مشورتی به صورت دلسوزانه و برای رشد جامعه است اشاره كرد و افزود: همبستگی بین مراکز فرهنگی جامعه، کار گسترده به دور از موازی و بیشتر با هدف تولید فکر و ایده برای دستگاه های اجرایی رویکرد و هدف این شورا است.

حجت الاسلام معتمدي افزود: با هم اندیشی بین اعضای شورا و تهیه نقشه راه می توان برنامه ای تدوین کرد که این برنامه برای کانون های مساجد و دستگاه های اجرایی لازم و مورد استقبال است و بخش غیر دولتی در تهیه این برنامه بر اساس نیاز جامعه کار می کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها