خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: پنجمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات در اصفهان صبح امروز(11 اسفند) با حضور، مهدی مسعود شاهیمشاور هنری جشنواره حسنات، سیدعلی نکویی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره حسنات، حسین ملایی رئیس جشنواره حسنات، سعید صادقی مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، سعید عشاقی قائم مقام رئیس جشنواره حسنات، امیرحسین عشاقی دبیر اجرایی جشنواره حسنات، جمعی از هنرمندان فیلمساز، اعضای هیات انتخاب و اعضای ستاد خبری و دبیرخانه جشنواره حسنات آغاز به کارکرد.
کد خبر: ۸۶۴۴۹۹۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، پنجمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات در اصفهان صبح امروز(11 اسفند) با حضور، مهدی مسعود شاهیمشاور هنری جشنواره حسنات، سیدعلی نکویی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره حسنات، حسین ملایی رئیس جشنواره حسنات، سعید صادقی مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، سعید عشاقی قائم مقام رئیس جشنواره حسنات، امیرحسین عشاقی دبیر اجرایی جشنواره حسنات، جمعی از هنرمندان فیلمساز، اعضای هیات انتخاب و اعضای ستاد خبری و دبیرخانه جشنواره حسنات آغاز به کارکرد.

مراسم افتتاحیه جشنواره حسنات با تجدید بیعت اعضای دبیرخانه، مدیران و دست اندرکاران و همچنین مسئولان استان اصفهان درکنار قبور مطهر شهدای اصفهان کلید خورد و سیمرغ های پنجمین جشنواره حسنات در فضای آکنده از احسان و نیکوکاری به پرواز درآمد.

از صبح روز(11 اسفند)جشنواره پنجم حسنات با ورود فیلمسازان جوان، کارگردانان واساتید هنری کشور به تالار هنری سوره، کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان، هنرسرای خورشید و سینما خانواده رسما کار خود را آغاز کرد و گام های استوار و بلند برای ارج نهادن به فرهنگ احسان و نیکوکاری برداشته شد.

در این دوره از جشنواره حسنات اداره کل بهزیستی؛ شهرداری اصفهان و حوزه هنری اصفهان نیز با مشارکت و حضورخود به گرمای این جشنواره افزوده اند وبرای تجلی هرچه بیشتر این جشنواره گام های راسخی برداشته اند.

این جشنواره نسبت به دیگر دوره های برگزاری جشنواره حسنات دارای تفاوت های بارزی است و با حضور هنرمندان مشهور و بنام کشوری کارگاه‌ای آموزشی در چهار روز جشنواره برگزار می‌کنند تا داوران و منتخبان را شامل می شود.

تقدیر از رسول صدرعاملی به عنوان هنرمند خیر و خانم بناینیان مدرعامل موسسه خیریه صدیقین از دیگر ویژگی‌های جشنواره امسال است.

تا صبح امروز بیشتر میهمانان برجسته این رویداد ملی به اصفهان سفر کرده اند و بسیاری از هنرمندان نیز در روزهای آینده به جمع حسناتی‌ها خواهند پیوست تا با شرکت دریک رویداد ملی صحنه ای را رقم زنند که برای آیندگان الگوی محبت و احسان شود.

حائز اهمیت است که درمراسم افتتاحیه جشنواره پنجم گروه کُر ارتش جمهوری اسلامی اصفهان نیز حضور داشتند تا حرکتی که جشنواره حسنات در راستای نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری ازسال های گذشته در اصفهان بنیان گذاری شد در یک فضای ساده و آکنده از معنویت رقم زده شود.

اعضای دبیرخانه جشنواره حسناتو مدیران استان با حضور در گلستان شهدای اصفهان بر سر مزار سرداران شهید رشید اسلام و قبور آیت الله طاهری و مرحوم پرورش حضور یافته و با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس تجدید عهد و میثاق کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها