خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: رسیدگی به آسیب های اجتماعی گامی در جهت بهبود شرایط جامعه است.
کد خبر: ۸۶۴۴۹۳۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین صبح امروز نشست تحقیقی پژوهشی بسیج جامعه زنان پیرامون آسیب های اجتماعی  در قالب برنامه های آموزش و پرورش خصوصا تربیت فرزندان در مدارس برگزار شد.

لیلا رضایی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت صاحب الامراستان قزوین و مسئول برگزاری این نشست درحاشیه این مراسم عنوان کرد: مسئولین بسیج حامعه زنان تحقیقات میدانی را پیرامون آسیب‌های اجتماعی در مدارس انجام داده اند و ماحصل این تحقیق امروز در مجمع مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: افراد دغدغه مند و معلمان استان که با مشکلات دست و پنجه نرم کرده اند در این نشست حضور دارند و انتظار می رود در پایان به جمع بندی مناسبی برسیم.

رضایی در خصوصی کاربردی کردن راه کار ها بیان کرد: مشکلاتی که امروز مطرح شد مباحثی است که اداره آموزش و پروش به خوبی در جریان آنها قرار دارد و هدف اصلی ما را میتوان به نوعی تلنگر و بیدار باش توصیف کرد.

این مسئول ادامه داد: ما وظیفه خود را به نوعی امر به معروف می دانیم تا به گفته قرآن آنها که خواب هستند را هوشیار کنیم، امیدواریم که بتوانیم با برنامه هایی از این دست گامی در جهت بهتر کردن شرایط اجتماع خود برداریم.

1004/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها