خبرهای داغ:
بسیج حامعه زنان سپاه استان قزوین نشست تحلیلی پژوهشی پیرامون دغدغه های اجتماعی در قالب آموزش وپرورش باحضور معاون سابق وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۴۹۲۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین بسیج جامعه زنان سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین صبح امروز نشست تحلیلی پژوهشی پیرامون دغدغه های اجتماعی در قالب برنامه‌های آموزش و پرورش را در سالن همایش های شهید حسن پور برگزار کرد.

این جلسه  که با حضور مهمان های استانی و کشوری برگزار شده بود محوریت خود را بر بررسی رفتار خانواده و مدرسه و نیز الگو قرار گرفتن دبیران و مدیران آموزش و پروش و نیز اصلاح رفتار به عنوان الگوی تربیتی نوجوانان بود.

از مهمترین مسائل ذکر شده در این جلسه می توان به آموزش تربیت  مفاهیم اسلامی در مدارس به جای پرداختن تنها به آموزش دروس، ایجاد و پردازش دغدغه های فرهنگی بین مدیران سطح بالای آموزش و پرورش مدیران مدارس و دبیران مربوطه، بررسی شبهات دانش آموزان و اختصاص زمان ویژه برای رفع آنها، توجه به مقوله انسان سازی به عنوان اصل و تجمل گرایی اشاره شد.

 گفتنی است خانم حشمتیان معاون سابق وزیر آموزش و پرورش و عضو کمیسیون خانواده انقلاب فرهنگی با حضور در این نشست راه کار های ویژه از دیدگاه خود را ارائه داده، بیان کرد: امید نظام و رهبر را بسیجیان تشکیل می دهند، آنان همواره در تمامی عرصه ها حضور داشته اند و امرو هم می توانند یاری گران بی نقصی برای جامعه باشند.

وی ادامه داد: توجه به خانواده به عنوان کانون تربیت و مدرسه به عنوان کانون آموزشی بسیار حائز اهمیت است.

حشمتیان عنوان کرد: قانون گذار مطالب مناسبی را برای عمل کردن در مدارس تعیین کرده ولی بخش نامه ها و گا‌ه‌ها دستور العمل ها ناقص هستند که این نقصان باید در سریع ترین زمان رفع شود.

وی در پایان یادآور شد: جامعه ما بسیار کامل است، امروز باید الگوی مناسب رفتار معرفی کنیم و برای تربیت جوانانی که آینده کشور هستند بکوشیم.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها