خبرهای داغ:
سردار غیب پرور گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات کار خودشان را انجام داند، پس از این منتخبین ملت باید از این رای مبارک صیانت کنند و صیانت از رای مردم هم این است که در مقابل دشمن مردانه بایستند.
کد خبر: ۸۶۴۴۸۸۸
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک فریضه  و دفاع از انقلاب اسلامی بر همه واجب است، گفت: ملت بزرگ 80 میلیونی ایران پیروز انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در جهان بعنوان یک نماد و الگو معرفی شده است، گفت: در سراسر استان فارس مردم خوب به میدان آمدند، درود بر شرف این مردم که موقعیت شناس و بصیر هستند، مردم فهمیدند دشمن صلاح آن ها را نمی خواهد و برعکس حرف دشمن عمل کردند، مردم به خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) لبیک گفتند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات نشان اقتدار ملی است، گفت: نقطه مقابل استقبال مبارک مردم از انتخابات، عصبانیت استکبار جهانی و انگلیس است، من حقیقتا در مقابل عظمت ملت ایران و نجابت این مردم سر تعظیم فرود می آورم.

سردار غیب پرور با بیان اینکه یک برگ زرین دیگر بر افتخارات ملت ایران افزوده شد، گفت: یک بار دیگر ذلت نصیب رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی شد، دشمنان نظام اسلامی برای نفوذ خیلی تلاش کرده اند اما با رهبری خردمندانه امام خامنه ای (مدظله العالی) و هوشیاری مردم نقشه های دشمن به جایی نرسیده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه محال است آمریکایی ها دست از سر ما بردارند، گفت: دشمن از نفوذ نااُمید نشده است، باید مراقبت و دقت کنیم، تمام کسانی که از هر جناحی بعنوان نمایندگان ملت بزرگ ایران به مجلس راه پیدا می کنند باید بدانند از طرف تمام شهدا و آن ها که رنج ها متحمل شده اند وکالت دارند، بدانند دشمن خط نفوذ را رها نخواهد کرد.

سردار غیب پرور در پایان صحبت هایش گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات کار خودشان را انجام داند، پس از این منتخبین ملت باید از این رای مبارک صیانت کنند و صیانت از رای مردم هم این است که در مقابل دشمن مردانه بایستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها